اخبار داغ

جوان کبودراهنگی ناجی سه بیمار پیوند اعضا شد

جوان کبودراهنگی ناجی سه بیمار پیوند اعضا شد
داود امیر جانی جوان 30 ساله روستای خان آباد کبودراهنگ پس از مرگ مغری به سه نیازمند پیوند اعضا ، زندگی دوباره ای بخشید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کورنگ مسئول تیم هماهنگ کننده پیوند عضو در استان همدان گفت : داود امیرجانی که چندی پیش اقدام به دریافت کارت اهدا عضو کرده بود بعلت خون ریزی مغزی ، دچار مرگ مغزی شد و با مشاوره ها ، خانواده وی با ایثار و سخاوتمندی راضی به اهدا عضو پسر جوان خود شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

دکتر مجید حمیدی در ادامه با اشاره به اینکه بیماران مرگ مغزی هیچ گاه به زندگی دوباره بر نخواهند گشت افزود : با اهدا قلب و دو کلیه این جوان 30 ساله و گذشت و فداکاری خانواده وی ، سه نیازمند پیوند اعضا زندگی دوباره ای را آغاز کردند .

,

وی ادامه داد : خانواده هایی که برای عزیزان آنها اتفاقاتی اینگونه رخ میدهد باید در این شرایط وارد معامله با ایزد منان شوند و با اهدا عضو ، زندگی دوباره ای به نیازمندان پیوند اعضا دهند که این عمل پاداش عظیمی در نزد پروردگار دارد .

,

وی همچنین با اشاره به اینکه در کشور 25 هزار نیازمند پیوند اعضا وجود دارد گفت متاسفانه در روز 8 الی 10 نفر از متقاضیان پیوند اعضا در کشور به علت عدم وجود پیوند اعضا فوت می کنند که باید با فرهنگ سازی در بین خانواده ها مانع از مرگ اینگونه افراد در جامعه شویم .

,

مسئول تیم هماهنگ کننده پیوند عضو در استان همدان همچنین با اشاره به اهدا عضو افراد نیک اندیش در استان خاطرنشان کرد : این اهدا عضو هفدهمین اهدا در استان همدان بوده که 10 مورد از آن در شهرستان همدان و 7 مورد دیگر در شهرستان های مختلف استان اتفاق افتاده است .

,

در دوسال گذشته با اهدا عضو هشت مرگ مغزی در شهرستان کبودراهنگ به 24 بیمار نیازمند زندگی دوباره ای بخشیده شد .

,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه