اخبار داغ

سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود خبر داد؛

اعزام اکیپ بهداشتی به مناطق محروم

اعزام اکیپ بهداشتی به مناطق محروم
سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود گفت: بسیج جامعه پزشکی شاهرود با ویزیت رایگان و ارائه خدمات پاراکلینیکی در درمانگاه رضوی این شهر به مردم محروم این مناطق خدمت رسانی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، جواد رضوانی، ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به ویزیت رایگان مردم و بسیجیان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در درمانگاه رضوی شاهرود گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ویزیت و خدمات پاراکلینیکی رایگان در درمانگاه رضوی سپاه شاهرود به عموم مردم و بسیجیان عزیز ارائه می‌شود.

وی افزود: در گرامیداشت دهه فجر، اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق محروم فرومد شهرستان میامی نیز انجام می‌شود و تا مردم این منطقه نیز از اقدامات بهداشتی و پزشکی بسیج جامعه پزشکی بهره‌مند شوند.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی شاهرود با اشاره به پخش نوای انتظار در تلفن‌های بیمارستان‌های شاهرود خاطرنشان کرد: با هماهنگی با بیمارستان‌ها در زنگ انتظار تلفن‌ها نواهای انقلابی پخش می‌شود و برنامه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و آذین‌بندی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز انجام شده است.

رضوانی، با بیان اینکه تلاش ما در راستای ترویج بهداشت در جامعه است گفت: بسیج جامعه پزشکی با انجام برنامه‌های مختلف بهداشتی درمانی قدم‌هایی را در جهت بالا بردن و ارتقا سطح بهداشت فردی و اجتماعی در سطح روستاهای محروم برداشته است.

انتهای پیام/
        
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه