اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه:

180 کیلو گرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد/ انهدام 4 باند توزیع کننده مواد مخدر

180 کیلو گرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد/ انهدام 4 باند توزیع کننده مواد مخدر
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: طی یک عملیات 180 کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش پاک پرس، سرهنگ مرزبانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای امر مبارزه با مواد مخدر مامورین انتظامی استان طی چهار مرحله عملیات در شهرستان های صحنه و کرمانشاه موفق به کشف 180 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هشت کیلو و 300 گرم هروئین و یک کیلو و 350 گرم شیشه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , پاک پرس،, پاک پرس،,  سرهنگ مرزبانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای امر مبارزه با مواد مخدر مامورین انتظامی استان طی چهار مرحله عملیات در شهرستان های صحنه و کرمانشاه موفق به کشف 180 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هشت کیلو و 300 گرم هروئین و یک کیلو و 350 گرم شیشه شدند.,

 

,

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در این میان مقادیر قابل توجهی مواد پیش ساز روان گردان از چهار باند کشف شد و در نهایت هفت نفر دستگیر شدند.

,

 

,

سرهنگ مرزبانی گفت: با تلاشهای انجام شده یک میلیون و 605 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

,

 

,

وی همچنین از انهدام شش باند توزیع کننده مواد مخدر و شناسایی 160 قاچاقچی عمده در سطح استان خبر داد و افزود: چهار هزار و 117 نفر توزیع کننده مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر شده است.

,

 

,

سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه در مرزهای استان برخی از پیش سازهای مواد مخدر کشف می شود گفت: بر اساس کشفیات مواد مخدر، دریافت شده که معتادین استان به مصرف مواد مخدر از نوع سنتی گرایش دارند.

,

 

,

وی از برخورد جدی با افراد فعال در آزمایشگاه های پیش سازه مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی خبر داد و بیان کرد: با توجه به آسیبهای حوزه مواد مخدر مقابله با این امر در دستور کار قرار گرفته و تعداد زیادی از افراد در آزمایشگاه های مذکور دستگیر شده اند.

,

 

,

سرهنگ مرزبانی با توجه به محدودیت فضا نگهداری معتادین متهجر را ازجمله مشکلات موجود دانست و افزود: جمع آوری معتادین کارتن خواب نقش موثری در کاهش سرقتها دارد و در این میان درصدد هستیم تا پایان سال چهره شهر را دوباره بازسازی کنیم.

,

 

,

وی خواستار مشارکت مردم در امر اطلاع رسانی به پلیس شد و گفت: سامانه 128 و 110 آماده دریافت گزارشات شبانه روزی مردم می باشد.

,

 

,

سرهنگ مرزبانی درباره انتخابات گفت: در قبل، حین و بعد از انتخابات با استفاده از ظرفیتهای انتظامی درصدد ایجاد جوی آرام در سطح استان هستیم کما اینکه در این میان مشکل امنیتی وجود ندارد.

,

 

,

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در مواردی که به معتاد به چشم فردی بیمار نگریسته می شود درمان اعتیاد موثر تر واقع می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه