اخبار داغ

یادداشت/

چه کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنیم ؟(3)

چه کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنیم ؟(3)
ملت آگاه وهمیشه در صحنه ایران اسلامی همواره بر برگ های زرین این انقلاب افزوده اند ودر انتخابات 94 هوشیاری ملت می‌بایستی بیش از هر زمان دیگر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ملایری‌ها؛ همان طور که در مطالب قبلی اشاره شدباید ابعاد اخلاقی و رفتاری  یک وکیل را  که بسیار مهم است بدقت بررسی کرد و بعد انتخاب کرد. تا انشاالله وکیل های خوب و با اخلاقی هم در مجلس خبرگان رهبری و هم در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.لذا  با توجه به اهمیت موضوع به مواردی دیگر در این زمینه اشاره خواهم نمود.
ک- امانتدار خوبی برای ملت باشد.
طبق این آیه قرآن کریم مومنین افرادی هستند که امانتدار هستند و نماینده باید مومن باشد و در نتیجه امانتدار ملت (الذین لا ماناتهم و عهدهم راعون) نماینده مجلس بایستی امانت مردم را که همان نمایندگی از سوی آنان است با تمام توان انجام داده و هرگز بازیچه مثلت شوم زر و زور و تزویر قرار نگیرد. و یادش برود که با چه برنامه ها و وعده های  رای انهارا جذب کرده
ل- رصد کردن مطالبات  برحق  مردم و پیگیری جدی آن.
او بایستی ارتبا طش را با مردم قطع نکند و در دفاتر مردمی خود نماینده هایی به کار گماشته تا درد دل مردم و مشکلا ت آنان را رصد کرده و به طور مستمر به او گزارش داده تا او در وظیفه نظارتی خود مطالبات به حق آنان را با قاطعیت تمام پیگیری نماید.
م- صداقت در رفتار و عمل.
او بایستی با صداقت با موکلا ن خود ارتباط برقرار کرده و هرگز به آنان ناسپاسی نکرده و پشت به آنان ننماید و از ارائه آمارهای ناصحیح که این روزها مد شده است اجتناب نماید.
ن- عمل به گفته ها و قول خود.
بر طبق این آیه قرآن کریم که ( یا ایهاالذین آمنو لم تقولون مالا تفعلون کبرمقتا عندالله ان تقولو مالا تفعلون) او باید به مردم قولی را بدهد که بتواند به آن عمل نماید نه به خاطر رای آوردن، آنها را مانند خیلی از نمایندگان فعلی سرکار گذاشته و به وعده های فریبنده دلخوش نماید. او باید بداند که بالا خره مردم به حقیقت دست پیدا خواهند کرد. ورو سیاهی برای ذغال خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,
,
,
,
,
,
,
,
,

ادمه دارد...

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه