اخبار داغ

نامه‌ دمشق به شورای امنیت و سازمان ملل

نامه‌ دمشق به شورای امنیت و سازمان ملل
وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت خواهان اتخاذ اقداماتی از سوی این شورا علیه کشورهای حامی تروریسم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه در این نامه‌ها اعلام کرد: گروه‌های تروریستی روز چهارشنبه مناطقی در شهر "درعا" را با ده‌ها موشک و راکت هدف قرار دادند که موجب شهادت 17 سوری و زخمی شدن 101 تن دیگر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گروه‌های تروریستی همچنین برخی مناطق مسکونی در شهر حلب را هدف قرار دادند که به زخمی شدن 10 تن انجامید.

,

تروریست‌های "جیش الاسلام" نیز حومه دمشق را بمباران کردند که در این حمله نیز چند تن کشته و زخمی شدند.

,

وزارت خارجه سوریه در این نامه‌ها آورده است این حملات بی‌هدف علیه مناطق مسکونی ادامه جنایت‌های تروریستی گروه‌های مسلحی است که از سوی برخی نظام‌ها و دولت‌ها حمایت می‌شوند.

,

در این نامه‌ها تاکید شده است گروه‌های مخالفی که به عنوان گروه میانه‌رو شناخته می‌شوند اخیرا حملات تروریستی خود را در راستای اطاعت از اوامر اربابان خود در ریاض، دوحه و آنکارا افزایش داده‌اند؛ اربابانی که چند روز پیش در نشست ژنو برای جامعه بین الملل شناخته شده بودند و در نهایت این مساله به ناکام ماندن تلاش‌ها برای حل بحران سوریه می‌انجامد.این حملات بی‌هدف برای بالا بردن روحیه تروریست‌هایی است که در مقابل ارتش سوریه که به نیابت از جهان با تروریست می‌جنگد از هم فروپاشیده‌اند.

,

وزارت خارجه سوریه در پایان بر لزوم اتخاذ اقدامات بازدارنده از سوی شورای امنیت علیه نظام‌ها و دولت‌های حامی تروریست تاکید کردند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه