اخبار داغ

مرثیه ای غم بار برای تنها زمین چمن فوتبال پلدختر

سوت پایان زمین چمن پلدختر به صدا درآمد+تصاویر

سوت پایان زمین چمن پلدختر به صدا درآمد+تصاویر
شهرستان پلدختر با داشتن جمعیت 80هزارنفری فقط یک زمین چمن فوتبال دارد که در حال تخریب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،از دیر باز فوتبال شهرستان پلدختر مورد توجه استان و کشور بوده به طوری که ابراهیم میرزاپور و بیژن کوشکی از جوانان و استعدادهای فوتبالی این شهرستان به شمار می روند که سابقه حضور در تیم ملی و تیم های پرطرفدار فوتبال کشور از جمله استقلال تهران را در کارنامه فوتبالی خود دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

هر چند جوانان دیگری همچون بهروز خاوری،احمدپور،قنبری و رمضانی از دیگر استعدادهای فوتبالی شهرستان پلدختر به شمار می روند که علی رغم کمبود امکانات و بی تدبیری متولیان امر،از راه لیگ های برتری بازماندند.

,

این شهرستان علی رغم داشتن ظرفیت های ورزشی ، متاسفانه از امکانات مناسبی برخورد دار نیست ،زمین چمن فوتبال پلدختر تنها زمین چمن این شهرستان که با گذشت 30سال همچنان در استادیوم ورزشی بر پیکره آن زخم های زیادی نقش بسته است.

,

مشکل زمین چمن پلدختر

, مشکل زمین چمن پلدختر,

برای پیگیری این موضوع که دغدغه اصلی فوتبالیست ها و ورزشکاران شهرستان پلدختر به سراغ رئیس اداره ورزش وامور جوانان این شهرستان رفتیم.

,

نورعلیوند رئیس اداره ورزش وامور جوانان پلدختر با اشاره به اینکه مخالف واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی هستم افزود:طبق اصل 44و بحث خصوصی سازی مجبور هستیم این اماکن ورزشی را به بخش خصوصی انتقال دهیم.

,

ورزش وامور جوانان پلدختر

, ورزش وامور جوانان پلدختر,

وی بیان کرد:زمین چمن پلدختر از طریق مزایده در زمان ریاست قبلی به بخش خصوصی واگذار شده است.

,

مشکل زمین چمن پلدختر

, مشکل زمین چمن پلدختر,

نور علیوند با اشاره به اینکه از زمان احداث این زمین فقط یک بار به زیر کشت چمن رفته عنوان کرد:بیش از 20سال که این زمین فوتبال به زیر کشت نرفته و در اختیار هیئت فوتبال هم قرار داشته است.

,

وی با بیان اینکه طبق استاندارد پس از هر بازی فوتبال،زمین چمن باید 72ساعت استراحت داده شود عنوان کرد:این رویه در ورزشگاه هایی همچون آزادی و دیگر استادیوم های ورزشی رعایت می شود ولی به دلیل تقاضاهای زیاد این مسئله در پلدختر امکان پذیر نیست.

,

رئیس اداره ورزش وامور جوانان پلدختر اذعان داشت:کمبود زمین چمن فوتبال در پلدختر از دلایل اصلی این مشکل که باعث شده بازی های تمرینی و مسابقات فوتبال در دو شیفت صبح و عصر در اختیارعلاقه مندان به فوتبال قرار گیرد.

,

چمن فوتبال پلدختر

, چمن فوتبال پلدختر,

وی با اشاره به برنامه هایی که این اداره برای حفظ ونگه داری این زمین چمن اشاره کرد و افزود:اول باید این زمین به زیر کشت برود،رعایت فاصله های زمانی برگزاری بازی ها،هر چند بخش خصوصی هم باید هزینه های خود را از این راه تامین کند.

,

وی عنوان کرد:پس از ایام تعطیلات عید نوروز زمین فوتبال استادیوم ورزشی سرمالیان که تنها زمین فوتبال شهرستان پلدختر به مدت دوماه تعطیل خواهد شد تا کار ترمیم وباسازی این زمین صورت گیرد.

,

سلیمانی مربی تیم فوتبال اتحاد پلدختر با انتقاد از وضعیت زمین چمن این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بیان روز افزود:زمین چمن پلدختر از لحاظ ظاهری خیلی خشک شده به طوری که بازی کردن بر روی این زمین سخته و امکان آسیب دیدگی زیاد است.

,

وی بیان کرد:به دلیل تقاضاهای زیاد ورزشکاران برای استفاده از این زمین ،این زمین جوابگوی نیاز علاقه مندان به فوتبال در این شهرستان نیست.

,

 چمن فوتبال پلدختر

, چمن فوتبال پلدختر,

مهدی محمودی از بازیکنان فوتبال پلدختر با تاکید براینکه میزان آسیب دیدگی بازیکنان در این زمین افزایش پیدا کرده تصریح کرد:معمولا نوجوانانی که  در قالب تیم های پایه فوتبال در این زمین بازی می کنند در صورتی که این بازیکن با استوک وارد این زمین شود به بیماری کمر درد مبتلا می شود.

,

چمن فوتبال پلدختر

, چمن فوتبال پلدختر,

وی با بیان اینکه میزان هزینه دریافتی با کیفیت مطلوب متناسب نیست بیان کرد:در روز دوساعت باید 40هزار تومان و در شب 50هزار تومان برای بازی در این زمین پرداخت کنیم که اگر بخش خصوصی مورد حمایت قرار بگیرد و هزینه این سانس های استفاده کاهش پیدا کند به علاقه مندان به این رشته ورزشی مهیج کمک شایانی می شود.

,

قدرت محمودی نژاد از دیگر جوانان فوتبالیست پلدختر با اشاره به اینکه از ساعت 10صبح تا 21شب تنها زمین چمن پلدختر مورد استفاده قرار می گیرد اضافه کرد:مسئولان حتما برای احداث دومین زمین چمن پلدختر دست به کار شوند چون واقعا این زمین چمن جوابگوی نیاز علاقه مندان به فوتبال را نمی دهد.

,

وی تصریح کرد:در روز شاید 15تیم فوتبال شهری و روستایی حتی در زمان بارندگی از این زمین استفاده می کنند که این باعث شده وضعیت این زمین به صورت خاکی تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه