اخبار داغ

فرمانده انتظامی کردکوی :

سرکرده باند ترانزیت مواد مخدر کشور در دام پلیس

سرکرده باند ترانزیت مواد مخدر کشور در دام پلیس
فرمانده انتظامی کردکوی از دستگیری قاچاقچی و سرکرده باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رادکانا، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کردکوی روز گذشته در پی گشت های پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان، متوجه تردد یک دستگاه خودروی زانتیا سفید رنگ مشکوک با پلاک استان سیستان و بلوچستان در سطح شهر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: مأموران با متوقف ساختن خودرو و استعلام مشخصات مالک خودرو و همچنین سوابق وی متوجه شدند که راننده خودرو شخصی معروف به غفور ساکن زابل و یکی از عاملان بزرگ ترانزیت مواد مخدر در سطح کشور است که به اتهام حمل بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین و تریاک از استان قم تحت تعقیب می باشد.

,

سرهنگ علی فر ادامه داد: با توجه به حساسیت کار، به سرعت اکیپی از مأموران برای رسیدگی به این موضوع تشکیل و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم قبل از آنکه فرصت هرگونه عکس العمل را داشته باشد، در سطح شهر دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: باتوجه به اینکه متهم از سوی مقامات قضایی استان قم تحت تعقیب بود، پس از دستگیری و معرفی وی به دادگاه، حسب دستور مقام قضایی، تحویل مأموران اعزامی از استان قم شد.

,

سرهنگ علی فر ابراز داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با پلیس تداوم یابد.

,

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از طریق ارائه گزارشات شهروندان درباره اقدامات افراد سودجو از طریق تلفن 110، بستر گسترش این پدیده شوم در سطح جامعه بسیار کاهش یافته و محیطی نا امن تر از گذشته، برای فعالیت های شوم و نابهنجار سوداگران مرگ فراهم شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه