اخبار داغ

عضوکمیسیون حقوقی قضایی مجلس :

سخنان هاشمی رفسنجانی بوی تشنج آفرینی می دهد/ سید حسن خمینی نیاز به وکیل و وصی ندارد

سخنان هاشمی رفسنجانی بوی تشنج آفرینی می دهد/ سید حسن خمینی نیاز به وکیل و وصی ندارد
عضوکمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیز می گوییم سید حسن خمینی نوه امام و قابل احترام برای جامعه ماست و احترام ویژه ای هم برایش قائلیم اما نوه امام که علامه خوانده می شود، وکیل و وصی نمی خواهد؛ اگر نیاز باشد خود باید از حقش دفاع کند،هاشمی وکیل اوست یا وصی؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی نسبت به شورای نگهبان همچنین بدهکار دانستن مردم به خانواده امام خمینی (ره) گفت: مطابق فرمایشات امام راحل (ره) کسی که نسبت به شورای نگهبان تعرض کند، مفسد فی الارض است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز , ناب نیوز,

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه چند سالی است که آقای هاشمی رفسنجانی اقداماتی انجام می دهند که برای جامعه اسلامی ما سنگین و غیرقابل باور است؛ نامه بدون سلام در سال 88، سخنرانی های او نسبت به سوریه، مطرح کردن شورایی شدن رهبری و مباحثی که اخیرا در خصوص شورای نگهبان بیان شده است.

,

سید حسن خمینی نیاز به وکیل و وصی ندارد

, سید حسن خمینی نیاز به وکیل و وصی ندارد,

وی عنوان کرد: ما نیز می گوییم سید حسن خمینی نوه امام و قابل احترام برای جامعه ماست و احترام ویژه ای هم برایش قائلیم اما نوه امام که علامه خوانده می شود، وکیل و وصی نمی خواهد؛ اگر نیاز باشد خود باید از حقش دفاع کند،هاشمی وکیل اوست یا وصی؟

,

این نماینده مجلس بیان کرد: اینجا جامعه اسلامی است وبرای هیچکسی تبعیض قائل نمی شود؛ امام خمینی (ره) با وجود اینکه در جایگاه رهبری کشور قرار داشته وپیروزی انقلاب را هدایت کرده بودند اما خود را خدمتگزار مردم می دانستند و حتی زمانی که حجازی در پیشگاهایشان به تعریف وتمجید پرداخت، امام در مقابل او موضع گرفت.

,

خاندان امام محترم هستند اما نباید خود را بالاتر از مردم ببینند

, خاندان امام محترم هستند اما نباید خود را بالاتر از مردم ببینند,

حجت الاسلام غضنفرآبادی اذعان داشت: فرزندان و نوه امام نیز در نگاه مردم محترم هستند اما نباید خود را از مردم بالاتر ببینند و نباید این احساس به وجود آید که اندیشه ای غیر از اندیشه امام راحل وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه اظهارات هاشمی رفسنجانی در اذهان این تفکر را ایجاد می کند که باید برای برخی افراد تفوق و برتری قائل شد؛ بیان کرد: به نظر من آقای هاشمی باید حساسیت های زمانی را مورد توجه قرار دهد درحالیکه نه در فتنه 88 و نه هنگام نامه نوشتن به این موضوع توجهی نشان نداد.

,

سخنان هاشمی رفسنجانی بوی تشنج آفرینی می دهد/ نباید نظام را فدای اشخاص کنیم

, سخنان هاشمی رفسنجانی بوی تشنج آفرینی می دهد/ نباید نظام را فدای اشخاص کنیم,

عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس ابراز کرد: چنین رفتارهایی از یک شخصیت انقلابی برای ما غیرقابل باور است و در چنین زمانی، از اینگونه اظهارات بوی تشنج آفرینی بلند می شود هرچند ممکن است چنین نیتی نباشد.

,

وی با بیان اینکه امام حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانست؛ عنوان کرد: نباید نظام را فدای افراد کنیم؛ اگر حفظ نظام از اوجب واجبات است هزاران سید حسن خمینی هم باید فدای نظام شوند کمااینکه هزاران نفر جان خود را برای انقلاب دادند لذا آرامش وامنیت حاکم برجامعه باید بالاتر از افراد و شخصیت ها باشد چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید تمام آبرو و حیثیت خود را برای باقی ماندن نظام گذاشتم.

,

این نماینده مجلس با اشاره به 25 سال خانه نشینی حضرت علی (ع) در صدر اسلام اظهار کرد: امام برای حفظ دین اسلام 25 سال سکوت کرد واین موضوع نباید فراموش شود؛ باید بدانیم اگر واقعا هم حقی تضییع شده ، هرچند معتقدیم نشده، اما حفظ نظام بالاتر است.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی با تاکید براینکه هزاران جان ناقابل ما فدای انقلاب است؛ بیان کرد: من یقین دارم سید حسن خمینی هم جان خود را فدا می کند اما گاهی برخی سخنان بوی تنش دارد.

,

نباید برای رسیدن به پست و مقام دنیوی دشنه در پهلوی انقلاب فرو برد

, نباید برای رسیدن به پست و مقام دنیوی دشنه در پهلوی انقلاب فرو برد,

وی تاکید کرد: شورای نگهبان اگر تضعیف شود در حقیقت انقلاب و نظام تضعیف می گردد درحالیکه لازم است ما آرامش و امنیت خود را حفظ کنیم.

,

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید برای رسیدن به یک پست و مقام دنیوی دشنه در پهلوی انقلاب فرو ببریم و شمشیر به روی نهادهای انقلابی بکشیم چرا که عاقبت بدی به همراه خواهد داشت.

,

این نماینده مجلس خطاب به هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه مردم دنیا به نظام جمهوری اسلامی ایران امید بسته اند؛ گفت: به عنوان یک طلبه کوچک به آقای هاشمی عرض می کنم همه ما سربازان این نظام هستیم ، این حرف های تحریک کننده، تنش زا و تخریب کننده نهادهای مقدس نظام اسلامی از شما بعید است.

,

وی تصریح کرد: اگر شورای نگهبان نبود انقلاب دچار مشکلات عدیده ای می شد و نفوذی ها وامثال بنی صدر در مجلس وسایر ارکان نظام نفوذ می کردند.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی به ورود برخی فریب کاران به مجلس ششم اشاره کرد و افزود: این موضوع باید برای ما درس باشد تا انصاف داشته باشیم.

,

اگر قصد سید حسن دفاع از ارزش هاست، از تشنج ها جلوگیری کند

, اگر قصد سید حسن دفاع از ارزش هاست، از تشنج ها جلوگیری کند,

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اذعان داشت: کم نیستند افراد لایق و شایسته ای که در کشور حقی از انها ضایع می شود اما برای حفظ آرامش خواسته های شخصی خود را مطرح نمی کنند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: مگر قصد سید حسن خمینی و دیگران برای راهیابی به مجالس شورای اسلامی و خبرگان، دفاع از ارزش های نظام و انقلاب نیست؟ پس از همین جا باید از تشنج ها و اختلاف انگیزی هایی که برخی به آن دامن می زنند جلوگیری کند.

,

بی بصیرتی خواص برای آرامش جامعه مضر است

, بی بصیرتی خواص برای آرامش جامعه مضر است,

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم انقلابی ما بصیر و هوشیار هستند که اگر این بصیرت نبود دچار مشکل می شدیم؛ خواص بی بصیرتی که در فتنه 88 رفوزه شدند باید متنبه شوند چرا که این بی بصیرتی برای انقلاب و آرامش جامعه مضر است.

,

حجت الاسلام غضنفرآبادی در ادامه با اشاره به اهمیت جلوگیری از نفوذ اقتصادی در پسابرجام اظهار کرد: نفوذ اقتصادی به معنای متکی شدن به استکبار است؛ اگر قرار است اتکای اقتصاد کشور ما به کشورهای خارجی باشد حتما در آینده نه چندان دور انقلاب خود را از دست خواهیم داد.

,

گره زدن اقتصاد کشور به غرب عین سرسپردگی و شکست انقلاب است/ پول های آزاد شده باید اتکا به خود را در اقتصاد ما ایجاد کند

, گره زدن اقتصاد کشور به غرب عین سرسپردگی و شکست انقلاب است/ پول های آزاد شده باید اتکا به خود را در اقتصاد ما ایجاد کند,

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر عده ای در داخل اقتصاد را به دست بگیرند و آن را به استکبار گره بزنند یعنی نفوذ اقتصادی؛ در این صورت تحریم در دست دشمنان مانند شیری است که به راحتی آن را باز و بسته می کنند تا برنامه های خود را اجرا کنند و این عین سرسپردگی و شکست انقلاب است.

,

وی با تاکید براینکه نفوذ در همه جهات قابل تصور است؛ ابراز کرد: نفوذ برخی افراد در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر مانند مجلس شورای اسلامی و خبرگان موجب گره زدن منافع کشور به آمریکا و صهیونیست می شود و به قول رهبر معظم انقلاب، دشمنان مانند موریانه در انقلاب نفوذ و آن را استحاله می کنند بدون آنکه مردم متوجه شوند.

,

عضوکمیسیون حقوقی قضایی مجلس خاطرنشان کرد: پول های آزادشده در پسابرجام باید تحولی در اقتصاد داخلی ما در راستای اتکا به خود ایجاد کند؛ هرچند حرف های ضد و نقیضی در خصوص ارقام این پول بیان می شود اما مجلس پیگیر موضوع است و در چگونگی هزینه آن مراقبت می کند و امیدواریم خواسته های مردم و نمایندگان شفاف سازی شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه