اخبار داغ

وداع با شهید مدافع حرم در اصفهان/ خوش رو، خوش صدا و مدافع حقیقی اسلام ناب بود+ تصاویر

وداع با شهید مدافع حرم در اصفهان/ خوش رو، خوش صدا و مدافع حقیقی اسلام ناب بود+ تصاویر
این شهادت ها در این دوران یک تلنگر به من و شماست، اینکه مواظب باشیم وهابیت و ایادیش با همه توان برای نابودی اسلام ناب به صحنه آمده اند، مراقب باشیم راه را گم نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، آخرین وداع خانواده ،دوستان و همرزمان سردار شهید مدافع حرم حسین رضایی شامگاه گذشته در مسجد امام حسین (ع) خیابان رودکی اصفهان انجام شد. باز هم شهید آورده بودند، کوچه و محله را برایش آذین بسته بودند آن هم درست در شب های فجر پیروزی، شهیدی آورده بودند از تبار حسین و زینبش، زنان و مردان گرداگرد تابوت شهید ضجه می زدند و می گریستند و مویه می کردند. شهید اما آرام به دور دست ها می نگریست.
روضه خوان مجلس و مداح از لحظاتی می گفت که شهید سرش بر روی زانوی اباعبدالله بوده و می دانسته خبرهایی است.
خبرهایی از جنس اعجاز و رفتن و آسمانی شدن.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,
,
,

021

, 021,

حشمت الله مجیری از دوستان قدیمی شهید حسین رضایی مدافع حرم بانوی مقاومت در سوریه است که همین چند روز قبل به درجه رفیع شهادت نائل شد.
او در مسجد امام حسین علیه السلام خیابان رودکی اصفهان در کنار تابوت شهید ایستاده و می گوید: شهید رضایی سال ها در این محله و مسجد رفت و آمد داشت، مداح بود و صدایش خوش بود و ماه رمضان ها لبیکی به یاد ماندنی سر می داد که به دل می نشست.
شاخصه رفتاریش افتادگی، تواضع، رفتار خوب و صمیمانه اش بود، او فرزندی داشت که چند سال قبل به علت بیماری به رحمت خدا رفت، شهید رضایی داغ دیده بود و صبر و تحملی این چنین را تجربه کرده بود. او عاشق فرزند فاطمه(س) بود و همین باعث شد توفیق شهادت در راه سیدالشهدا(ع) هم نصیبش شود.
ابرهیم ثالثی دوست و رفیق شهید است، او هم از خوش رویی و کارهای فرهنگی شهید رضایی می گوید و اینکه در محله مجموعه ای فرهنگی داشته اند که سال های سال فعال بوده و شهید رضایی هم در آن کارها حضور داشته است.

,
,
,
,

001

, 001,

وی از ارادت شهید و خلوص در خواندن روضه حضرت زهرا می گوید و اینکه شهید رضایی به غیر از دو سال آخری که درگیر ماموریت های کاری بوده در همه ایام به صورت مداوم در محله و کارهای مجموعه فرهنگی محله محور مشارکت داشته است.
او نیز به لبیک گویی خاطره انگیز و کم نظیر شهید حسین رضایی اشاره می کند. لبیکی برآمده از دل و جان و معتقد است امروز و با شهادتش آن لبیک از او به بهای پاسخگویی الهی گرفته شده و در واقع جوابش را از حضرت زهرا و فرزندش گرفته است.
پیام شهدا را هم این می داند که این شهادت ها در این دوران یک تلنگر به من و شماست، اینکه مواظب باشیم وهابیت و ایادیش با همه توان برای نابودی اسلام ناب به صحنه آمده اند، مراقب باشیم راه را گم نکنیم.
فرمانده حوزه یک امام رضا(ع) ناحیه امام علی(ع) اصفهان هم از دوستان قدیمی شهید است که در مراسم وداعش حاضر است.

,
,
,
,

_MG_1457

, _MG_1457,

حاجی لو با اشاره به اینکه از دوران بچگی در پایگاه شهید معتمدی در محله امام حسین عسکری خیابان قائمیه توفیق داشته در خدمت شهید رضایی باشد می افزاید: او از رزمندکان و بعدها از پاسداران مخلص و بی ادعا بود، نماز اول وقتش ترک نمی شد، در مراسمات مذهبی حضوری فعالانه داشت. در سلام کردن سبقت می گرفت. همان روحیه بسیجی را در سپاه نیز ادامه داد و حفظ کرد و جز شهادت مزدی نداشت.
دوستان و همرزمانش همیشه از خوشرویی و خوش اخلاقیش می گویند. او رفت تا مدافع حریم ولایت و اهل بیت باشد و به ما بگوید لحظه ای در دفاع از ولایت تردید نکنیم، شهید می خواهد ما در برابر شیطان بزرگ مقاوم باشیم، آنها رفتند تا ثابت کنند اهل بیت (ع) تنها نیستند و عاشورا تا ابد در قلب ها جاری است.

,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه