اخبار داغ

شال و کلاه هایی که به عشق گرمی بخشیدن به دست مدافعین حرم بافته می شوند

شال و کلاه هایی که به عشق گرمی بخشیدن به دست مدافعین حرم بافته می شوند
بانوان همدانی دراقدامی زیبا و بشر دوستانه جهت همیاری و پشتیبانی مردمی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با بافت البسه گرم مثل دستکش، شال، کلاه و ... پشتیبانی خود را از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت‌(ع) اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم ها ، همزمان با فرا رسیدن فصل سرما و در روزهایی که شیر مردان بیشه عشق برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، هم با ترویست ها می‌جنگند و هم با زمستان سخت و سرد ،بسیاری از خانواده‌ها و افراد گروه های کوچک خانوادگی و دوستانه  جهت بافت دستکش، شال و کلاه  ... برای اهدا به رزمندگان و مدافعان حرم اهل بیت تشکیل داده ‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم ها,

بانوان هنرمند همدانی نیز با بافتن لباس هایی چون شال ، کلاه ، دستکش و... حمایت خود را از مدافعین حرم آل الله اعلام کردند.

,

خانم سیده زهرا اردستانی زاده یکی از بانوان انقلابی همدان است که این روزها در راستای انجام رسالت انقلابی که نور چشمان و قوت دستانش را در قالب لباس های بافتنی نثار رزمندگان جبهه ی حق می کند؛ او در گفتگو با خبرنگار شبنم ها اظهار داشت: که  به همراه  بانوان اعضای خانواده و تعدادی دیگر بانوان همدانی برای رزمندگان شال و کلاه و دستکش می بافد.

, شبنم ها,

وی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس نیز اینگونه فعالیت ها را انجام می دادیم گفت: امیدوارم با این اقدام سهمی در حماسه سازی های آنان داشته باشیم.

,

اردستانی افزود: با این کار دوباره خاطرات زمان جنگ برایمان تداعی شد روزگاری که هرچند نتوانستیم در جبهه حق علیه باطل به صورت مستقیم  فعالیت کنیم اما  چون هم اکنون دل خوشیمان به حضور در پشت جبهه ها بود.

,

این بانوی همدانی با اشاره به اینکه شروع این فعالیت انسان دوستانه را با دیدن بنری در سطح شهر بودخاطرنشان کرد: اکنون  به همراه تعدادی از زنان و دختران همدانی در ایام اوقات فراغتمان در مساجد و پایگاه های مقاومت  مشغول بافت شال و کلاه برای رزمندگان مدافع حرم هستیم .

,

اردستانی زاده با اشاره به هدف و انگیزه ی خود از انجام چنین فعالیت هایی اظهار کرد: هدف ما از این اقدام دلگرمی خانواده های رزمندگان مدافع حرم است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر زنان و دختران ما در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس  با تأسی از  شیر زن دشت کربلا حضرت زینب(س) در پشت مردان خود نمی ایستادند و حمایت نمی کردند، هرگز در جنگ تحمیلی پیروز نمی شدیم و امروز نیز ما باید احساس تکلیف کنیم، به میدان بیاییم و با حمایت های خود مایه دل گرمی رزمندگان  غیور جبهه مقاومت باشیم.

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام /م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه