اخبار داغ

رییس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیر کلاهبردار و جاعل حرفه ای اسناد در همدان

دستگیر کلاهبردار و جاعل حرفه ای اسناد در همدان
رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمی که بیش از یک میلیارد کلاهبرداری و 16فقره جعل سند انجام داده بود دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ سرهنگ رضا زارعی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری و جعل سند، مأموران ما تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده، متهم با جعل سند و کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 310میلیون ریال،از همدان متواری می شود که با احضار شاکیانو بررسی مدارک و اسناد، جرم متهم تأیید وبا همکاری اداره اطلاعات جنایی، مخفیگاه ویرا در شهرستان اهواز شناسایی می کنند.

,

زارعی اظهار کرد: کارآگاهان عملیات ویژه با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در ورودی شهرهمدان دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

,

وی افزود: متهم در تحقیقات فنی به عمل آمده به 16فقره کلاهبرداری و جعل سند به مبلغ یک میلیارد و 310میلیون ریال، اعتراف کرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

,

رییس پلیس آگاهی همدان در پایان ضمن هشدار به شهروندان اظهار داشت: در زمان خرید املاک نسبت به بررسی مدارک مالکلیت املاک مورد نظر اقدام و پیرامون اصالت آنها تحقیق جامع معمول و از ادارات مربوطه استعلام لازم انجام گیرد وهمچنین به هیچ عنوان تحت تاثیر موقعیت شغلی فروشندگان واظهارشفاهی افراد سود جو قرار نگرفته و با بررسی تمام جوانب و رویت ملک اقدام به تنظیم مبایعه نامه نمایند ودرصورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک، با فوریت های پلیس110 در تماس باشند.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه