اخبار داغ

جعفر پناهی دوباره جشنواره را بهم ریخت

جعفر پناهی دوباره جشنواره را بهم ریخت
روز ششم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره با حاشیه‌هایی همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از فارس ، روز ششم سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره با حاشیه هایی همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سایه سنگین جعفر خان بر سر مسئولان جشنواره

,

از دو روز مانده به آغاز جشنواره نام وطن فروش با سابقه ای که در نشریه رسمی سازمان سینمایی آمده بود همه توجهات را بخودش جلب کرد و کار تا جایی ادامه یافت که سازمان سینمایی تکذیبیه داد اما بعدا که اسناد و اطلاعات بیشتری بیرون آمد تنها سکوت اختیار کرد. اما دیروز دوباره خبری مبنی بر اینکه سر و کله جعفر پناهی در بولتن رسمی جشنواره پیدا شده روی خط خبرگزاری ها رفت که دبیرخانه جشنواره و مسئول بولتن را بهم ریخت. بیچاره ایوبی! هرچقدر ایشان تدبیر می کند دوستانش وی را نا امید می کنند.

,

خبرنگاران و سالن خصوصی در برج

,

حواشی اکران های برج میلاد تمامی ندارد و همین مسئله دبیر جشنواره را وادار کرد تا با مشورت در روز ششم تدبیر دیگری بکار ببندد. نتیجه این شد که برای شلوغی صف سالن اصلی یکی از در های سالن ویژه خبرنگاران باشد و بعد اینکه یکی از سالن های جنبی جشنواره به خبرنگاران داده شود تا آنجا با خیال راحت فیلم ببینند، ما که نرفتیم اما فکر میکنم آنها که رفتند ضرر کرده اند چرا که پرده سالن های جنبی کمی تا قسمتی ...

,

بارکد یا برچسب بی اخلاقی

,

بارکد فیلم حیرت برانگیز روز ششم جشنواره بود، فیلم های کیایی همیشه یک خط را دنبال می کردند، حمله به آقازاده پولدار اما تم و سبک روایت هایش جذاب و زیباست اما بارکد این قدر حاوی الفاظ رکیک و ... است که یک فیلم خاک بر سری شده و نمی دانم چرا کیایی این فیلم را با این حد از شوخی های غیر اخلاقی ساخته، او کارگردان سینما فهمی است که براحتی در عین اینکه حرفش را می زند، فروش را نیز تضمین می کند و نیازی به استفاده از این تیکه پرانی های غیر اخلاقی ندارد.

,

الان وقتش نیست، بفرمائید کنار

,

جشنواره در روز شنبه کم تر شلوغ بود و برج میلاد سینمایی تر بود و خبری از نوزاد و ... در سالن نبود اما از در سالن مرکز همایش ها که بیرون می آمدی جمعیت زیادی از مردم آمده بودند تا هنرمندان و همینطور مراسم فرش قرمز را شاهد باشند. در آغاز مراسم فرش قرمز «کفشهایم کو»یک نفر اصرار داشت دخترش با کیانیان عکس بگیرد که کیانیان مجبور شد با صدای بلند به او بگوید: «الان وقت اینکار نیست، لطفا بفرمائید کنار»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه