اخبار داغ

با حضور آیت الله حائری شیرازی، آیت الله موحدی کرمانی، سردار فدوی و سردار نقدی

هم‌اندیشی 3000 مسئول بسیج دانشجویی کشور با عنوان "حافظان انقلاب" برگزار می‌شود

هم‌اندیشی 3000 مسئول بسیج دانشجویی کشور با عنوان "حافظان انقلاب" برگزار می‌شود
در آستانه سالگرد پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر 8، سه هزار مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور تحت عنوان "حافظان انقلاب" گرد هم می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست سه هزار نفره مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت حفاظت از انقلاب اسلامی اظهار داشت: همیشه حفاظت و صیانت از دستاورد ها از به دست آوردن آن سخت تر بوده و نیاز به تلاش و از خود گذشتگی بیشتری دارد. پیروزی انقلاب و سقوط نظام شاهنشاهی سخت بود اما حفظ انقلاب و جلوگیری از سلطه دوباره مستکبرین بر کشور بسیار سخت تر است.

گودرزی اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی را نگاه به آرمان ها و حفاظت از آنها دانست و گفت: بسیج دانشجویی در تمام عرصه ها خود را موظف می داند به میدان آمده و با تمام امکانات خود از انقلاب مردم ایران حفاظت و مراقبت کند.

وی تعهد به ارزشهای انقلاب را از اصلی ترین شاخصه های دانشجویان بسیجی دانست و گفت: جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی نیازمند تعهد به ارزش های انقلاب اسلامی و شجاعت و بصیرت است.

وی افزود: بسیاری به دلیل دل بستگی به جایگاه و میز ها شجاعت و بسیاری به دلیل نقص در شناخت، بصیرت لازم برای جلوگیری از نفوذ و سلطه بیگانگان بر کشور را ندارند اما دانشجویان بسیجی بارها و در میدان های مختلف اثبات کرده اند برای دفاع از مردم شریف ایران و مقابله با دشمن هیچ شکی به خود راه نمی دهند و شجاعانه به میدان می آیند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی تصریح داشت: در آستانه سالگرد پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و سالروز عملیات والفجر 8، سه هزار مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور تحت عنوان "حافظان انقلاب" گرد هم می آیند.

وی افزود: این نشست سراسری با حضور حضرات آیات حائری شیرازی، موحدی کرمانی، صدیقی، حجت الاسلام محمدی و پناهیان و سرداران فدوی، نقدی و سلامی و همچنین با حضور خانواده های شهدای دانشجویی بسیجی مدافع حرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه