اخبار داغ

دست و پای پسر جوان، مهریه دختر فراری

دست و پای پسر جوان، مهریه دختر فراری
یک تبعه خارجی با حضور در شعبه نهم دادسرای جنایی گفت: اگر پسری که با دختر من فرار کرده است دست و پای خود را مهر دختر من کند از شکایت خود صرفنظر می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر ، چندی پیش مردی افغان با مراجعه به شعبه نهم دادسرای جنایی تهران در مقابل قاضی سهرابی مدعی شد دو دختر جوانش از خانه خارج شده‌اند و به منزل بازنگشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یکی از دخترانم قصد ازدواج با پسری را دارد و فکر ‌کنم این پسر جوان از مکان حضور دخترانمان اطلاع داشته باشد.

,

یافتن این 2 دختر در دستور کار پلس آگاهی قرار گرفت تا اینکه 3 محل در ورامین، شهرری و کهریزک شناسایی شد که 2 دختر و پسر جوان پی در پی از این مکان‌ها استفاده می‌کردند.

,

در ادامه تحقیقات پسر جوانی در کهریزک یعنی آخرین محل اقامت دستگیر شد و با بررسی که از تلفن همراه وی صورت گرفت مشخص شد وی عکسی از یکی از دخترها در گوشی خود دارد.

,

با این سرنخ ماموران آگاهی موفق به یافتن پسر دیگری شدند که 2 دختر را در منزل خود نگهداری می‌کرد و صبح امروز این 2 نفر مقابل قاضی سهرابی قرار گرفتند.

,

دو دختر جوان به قاضی سهرابی گفتند که نزدیک به 3 ماه است که به منزلشان بازنگشته‌اند.

,

در ادامه دختر کوچکتر عنوان کرد من با متهم دوم ازدواج کرده‌ام و این 3 ماه در یک اتاق خانه‌ای 3 خوابه زندگی می‌کردم.

,

پدر دختر جوان نیز در دادسرا حاضر شد و گفت: من حاضر به رضایت از متهم دوم که با دختر من ازدواج کرده هستم به شرطی که وی همراه با پدر و مادر خود به خانه من آمده و نزد من وی را بار دیگر عقد کند و مهریه دخترم نیز باید یک دست و یک پای خواستگار باشد.

,

قاضی سهرابی پس از این جلسه بازجویی 2 پسر را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد و خواستار تامل بیشتر پدر در خصوص شرط پدر برای رضایت از متهمان شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه