اخبار داغ

انقلاب اسلامی ایران حق دخالت و تصمیم گیری را از ابرقدرت ها گرفت

انقلاب اسلامی ایران حق دخالت و تصمیم گیری را از ابرقدرت ها گرفت
مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها ساختار سیاسی جهان است که توانست حق دخالت در کشور را از ابرقدرت های جهان بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار شفیعی در همایش" نقش کارمندان در پیروزی انقلاب اسلامی" که در سالن اجتماعات اداره برق ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به یکی از روایت های موجود که گواهی بر زمینه‌ سازی انقلاب امام‌خمینی(ره) برای ظهور امام زمان(عج) است، اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده پامبر اکرم(ص) مردمی از شرق(ایران) قیام می‌کنند و زمینه را برای حرکت جهانی مهدی فراهم می‌سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در تشریح بیشتر اینکه انقلاب اسلامی ایران چگونه می تواند ضمینه ساز ظهور باشد گفت: اولین مولفه های انقلاب برای ایجاد زمینه ظهور، فراهم کردن بستر های فکری، باور و اندیشه است.

,

سردار شفیعی گفت: چراکه به گفته نظریه پردازان غربی تا قبل از انقلاب دین هیچ ارزشی در دنیا نداشت اما امروزه دین به عنوان یک نکته مثبت تلقی می شود و در این زمینه نیز انقلاب اسلامی ایران در فراهم نمودن زمینه های گرایش به اسلام، آن هم اسلام ناب محمدی نقش اساسی دارد.

,

وی کثرت گرایش به اسلام در جهان را از نظر غربی ها یک تهدید بزرگ دانست و افزود: به همین علت یکی از برنامه هایی که وزیر خارجه اسبق آمریکا برای مقابله با آن تهدید اعلام کرد تحمیل جنگ در 25 کشور برای جلوگیری از گسترش اسلام در جهان است.

,

سردار شفیعی بحث ساختار سیاسی انقلاب اسلامی ایران را از دیگر مولفه های قدرت این انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها ساختار سیاسی جهان است که توانست حق دخالت در کشور را از ابرقدرت های جهان بگیرد.

,

وی تصریح کرد: بر همین اساس غربی ها خود نیز بارها به این مسئله اذعان کرده و گفته اند که ما با موضوع هسته ای شما مشکل نداریم بلکه مشکل ما این است که شما ساختار سیاسی ما را برهم زده اید.

,

مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله گفت: به اذعان مقامات اروپایی و آمریکایی تاریخ قرن 21 جهان در منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) در حال رقم خوردن است و هرکسی که این منطقه از جهان را در دست داشته باشد آینده کل جهان در اختیار او خواهد بود و اکنون نیز این منطقه در اختیار ایران قرار دارد.

,

وی بحث استراتژی نظامی را سومین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این استراتژی نیز همواره توسط پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

,

سردار شفیعی صدور فرمان بسیج بیست میلیونی از طرف امام خمینی(ره) را تنها رمز فراهم آوردن مقدمات ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: بحمدالله امروزه این امر مهم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحقق یافته است.

,

مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نیز یادآور شد: ایران تا قبل از انقلاب در هیچ عرصه ای، اعتبار و رتبه ای نداشته اما به برکت انقلاب اکنون موفقیت های بسیاری را در رشته ها و عرصه های مختلف کشور به دست آورده است.

,

وی گفت: اگر دولتمردان کشور نیز به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش فرا دهند و اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرا نمایند قطعا همانطورکه اقتصاددانان بزرگ جهان نیز معتقدند ایران قطب اقتصاد جهان خواهد شد.

,

شفیعی خاطرنشان کرد: دنیا در آستانه تحول عظیمی است و انقلاب اسلامی ایران بنا به فرموده امام خمینی(ره) نکته عطف این تحولات می باشد.

,

وی در بخش دیگر سخنان خود موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: همانطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرموده اند دشمنان چشم طمع به این انتخابات دوخته اند.

,

شفیعی تصریح کرد: از این رو بایستی مواظب باشیم تا کسانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می یابند در برای استقلال کشور دلسوز باشند.

,

وی راهپیمایی 22 بهمن ماه را نیز به عنوان یک رزمایش و نمایش قدرت ملت ایران دانست و افزود: لازم است تا برای خلق این حماسه باشکوه همه در صحنه حضور داشته باشند.

,

شفیعی در رابطه با دوشهید مدافع حرم که صبح امروز توسط مردم شهید پرور ارومیه تشیع شدند نیز گفت: بر همه ما واجب است تا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان دست پدران و چادر مادران این شهدا را به دلیل تربیت چنین فرزندانی بوسید.

,

وی گفت: اگر این دلاورمردان امروز در سوریه و عراق نمی جنگیدند فردا بابیستی در داخل کشور با داعش مبارزه می کردیم.

,

گفتنی است در پایان این همایش نیز با اهدای لوحی از فرماندهان نمونه ادارات و نفرات برتر مسابقات تیراندازی بسیج تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه