اخبار داغ

دو مکانی در تمرین پرسپولیس!

دو مکانی در تمرین پرسپولیس!
تمرین ریکاوری سرخپوشان از ساعت 11 صبح امروز دوشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرخپوشان پس از تساوی برابر ذوب آهن و سفر شبانه به تهران، تمرین ریکاوری خود را از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر و در غیاب برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با حضور در محل باشگاه، در نشستی با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه شرکت کرد و در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.

,

برانکو پس از جلسه با علی اکبر طاهری، راهی ورزشگاه درفشی‌فر شد و تمرینات سرخپوشان را زیر نظر گرفت.

,

تمرین امروز از سالن بدنسازی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مارکو به گرم کردن بدن‌ها پرداختند. بازیکنان در هوای بارانی و سرد و زمستانی ورزشگاه درفشی‌فر، پس از ورود به زمین چمن به سه گروه تقسیم شدند؛ گروه اول شامل بازیکنانی بودند که در دیدار برابر ذوب آهن به میدان رفته بودند که تنها به دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی پرداخته و محل تمرین را ترک کردند. گروه دوم نیز شامل بازیکنانی بودند که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند که آنها نیز به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند. گروه سوم هم شامل دروازه‌بان‌ها می‌شد که زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات اختصاصی و ریکاوری پرداخته و در ادامه در تمرینات تاکتیکی شرکت کردند.

,

بازیکنان پس از تمرین امروز، ناهار را در ورزشگاه صرف کرده و برای استراحت راهی منازل شان شدند. حضور هواداران و اصحاب رسانه در تمرین امروز بلامانع بود.

,

آریا مکانی برادر سوشا مکانی امروز همراه سوشا در محل تمرین حاضر شد و چند دقیقه ای با الکساندر لوبانف به شوخی و گپ و گفت پرداخت.

,

hkjiانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه