اخبار داغ

افت عجیب نیمار در گلزنی

افت عجیب نیمار در گلزنی
نیمار در 2 ماه اخیر در گلزنی افت زیادی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از آس، با وجود اینکه نیمار یکی از بازیکنان مهم بارسلونا به شمار می‌رود اما در گلزنی موفق نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در دو ماه اخیر تنها دو گل برای آبی‌ اناری‌ها به ثمر رسانده است. مهاجم برزیلی در این فصل 16 گل را وارد د‌ر‌وازه‌ حریفان کرده اما روند گلزنی‌اش نسبت به نیم فصل اول که 14 گل به ثمر رسانده بود، افت کرده است. او در بازی یکشنبه مقابل لوانته می‌توانست گلزنی کند اما این اتفاق نیفتاد. با این حال در کوپا دل ری روند گلزنی‌اش را حفظ کرده و سه گل مهم وارد دروازه حریفان کرده است.

,

همه چیز می‌تواند در ضعف گلزنی او در لیگ تاثیرگذار باشد. نیمار در هنگام ضربات دقت لازم را ندارد. البته کارهای انفرادی خود را کم کرده است و در عوض مشارکت بیشتری در تیم دارد. در این دو ماه، 6 پاس گل داده است. نیمار در سال 2015 و در پنج بازی از 17 بازی، گلی به ثمر نرساند و در دو بازی در میدان حضور نداشت. در دو دیدار دو گل زد و برابر رایووایکانو چهار گل به ثمر رساند. البته به این آمار خوب، باید 6 پاس گل را نیز ا‌ضافه‌ کرد‌. از جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها که بارسلونا فاتح آن شد، نیمار تنها در لالیگا مقابل گرانادا و اتلتیکو گلزنی کرده است.

,

زمانی که در باشگاه و بارسلونا یکی از مهاجمان در گلزنی ناموفق است، دو مهاجم دیگر (لوییس سوارس و لیونل مسی) آن را جبران می‌کنند. سوارس در این مدت هفت گل و بازیکن آرژانتینی هشت گل به ثمر رساندند. مشکل بزرگ آبی‌اناری‌ها این است که یا ستاره‌های این تیم زیاد گلزنی می‌کنند یا از گل نزدن رنج می برند.

,

از 56 گلی که در لیگ به ثمر رسیده است، تنها 6 گل را بازیکنان دیگری به جز مسی، نیمار، سوارس و وارد دروازه حریفان کردند. مارک بارترا، آندرس اینیستا، توماس فرمالن و مونیر الحدادی یک گل و ایوان راکیتیچ دو گل به ثمر رساندند.

,

بدون شک نیمار بازیکن بزرگی است. او بیش از اینکه موثر باشد، نمایشی بازی می‌کند. از طرفی لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا درباره او گفت: کسی بازی او را نادیده می‌گیرد، کور است. گل‌های نیمار تنها چهار امتیاز به بارسلونا در لیگ دادند.

,

 

,

انتها‌ی‌ خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه