اخبار داغ

سیاوش بختیاری‌زاده:بازیکن تستی گرفتم و مسخره شدم

سیاوش بختیاری‌زاده:بازیکن تستی گرفتم و مسخره شدم
سرمربی استقلال اهواز گفت: من مطمئن هستم ضربه ریکانی از خط دروازه استقلال رد شد اما داور مسابقه این صحنه را ندید و گل صد درصد ما سوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیاوش بختیاری زاده در رابطه با بازی روز گذشته استقلال اهواز مقابل تیم صدرنشین جدول لیگ اظهار داشت: «در طول یک هفته اخیر آنالیز خوبی از بازی تیم استقلال تهران داشتیم و نقاط ضعف این تیم را شناسایی کردیم. البته تیم استقلال تهران به دلیل اینکه گم‌نام بودن بازیکنان ما، هیچ شناختی روی تیم ما نداشت و همین مساله باعث شد تا بتوانیم برنامه‌های خودمان را روی این تیم پیاده کنیم.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: «در بازی روز گذشته برنامه ما دور کردن مدافعین استقلال از دروازه این تیم بود و زمانی که دو مدافع آخر استقلال به میانه‌های میدان می‌رسیدند ما حملات خودمان را شروع می‌کردیم. البته باز بودن دفاع استقلال به ما کمک کرد تا بتوانیم خطراتی روی دروازه آنها ایجاد کنیم.»

,

بختیاری‌زاده در خصوص صحنه مشکوک بازی روز گذشته که بازیکنان استقلال اهواز اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه گذشته است، گفت: «من مطمئن هستم که آن توپ گل شد و بعد از بازی به جان بچه‌ام قسم خوردم که ضربه ریکانی از خط دروازه عبور کرد. اگر در آن صحنه یک یا دو بازیکن ما دستشان را به نشانه گل بالا می‌بردند، ‌می‌گفتیم که آنها صحنه را اشتباه دیدند، اما 30 نفر از اعضای تیم استقلال اهواز چه در داخل زمین و چه در نیمکت روی آن صحنه به نشانه شادی گل بلند شدند، اما متاسفانه داور در آن صحنه، گل ما را ندید.»

,

سرمربی استقلال اهواز در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر و امیدواری این تیم برای بقا در لیگ به آنا گفت: «تیم‌هایی که مانند استقلال اهواز در خطر سقوط هستند در نیم فصل دوم پول‌های میلیاردی خرج کردند و اردوهای خوبی برگزار کردند. اما در نقل و انتقالات نیم فصل 15 بازیکن از تیم ما جدا شدند و من مجبور شدم که برای ادامه لیگ، بازیکن تستی بگیرم که این مساله مورد تمسخر بعضی از دوستان قرار گرفته شد. من با همین جوانان لیگ را ادامه می‌دهم و به امیدوارم تا بتوانم از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنم.»

,

وی در پایان افزود: «خانواده بختیاری زاده سابقه 150 ساله در فوتبال ایران دارند. من صاحب 5 برادر و 42 پسرعمو هستم که همه آنها در فوتبال حضور داشتند. یکی از دوستان به من گفته است که فوتبال 108 سال در ایران قدمت دارد، شما چطور 150 سال در فوتبال سابقه دارید؟ اگر هر کدام از افراد خانواده بختیاری زاده 10 سال در این فوتبال حضور داشتند، سابقه فوتبالی ما بیشتر از 150 سال است.» 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه