اخبار داغ

درخواست هافبک ملی پوش استقلال از هواداران

درخواست هافبک ملی پوش استقلال از هواداران
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران از تیم حمایت کنند و اتفاقی نیفتاده که با یک برد به به و چه چه و با یک باخت فحاشی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید ابراهیمی در نشست خبری که قبل از تمرین امروز استقلال برگزار شد، در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: بازی روز گذشته بسیار خوب بود. جا دارد به استقلال اهواز تبریک بگویم که توانست یک امتیاز بگیرد. نباید این بازی را توجیه کنیم چون نتوانستیم در زمین خودمان 3 امتیاز را بگیریم. آنطور که باید و شاید نتوانستیم خوب بازی کنیم. این آخر راه نیست و مطمئنا می‌توانیم در ادامه راه 3 امتیازها را بگیریم. استقلال اهواز هم بسته و هم خوب بازی کرد ولی امیدوارم روند قبلی را در بازی‌های آینده به دست بیاوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در مورد اینکه آیا خط حمله استقلال در گلزنی مشکل دارد عنوان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم و می‌خواهیم در این بازی برنده شویم. اگر ما خط حمله خوبی نداشتیم این همه گل نمی‌زدیم. ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم در ادامه هم بهتر شویم. باید در ادامه تلاش کنیم تا بهتر از قبل بازی کنیم. همانطور که گفتم ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و در ادامه هم بهتر خواهیم شد. ما تلاش کردیم همیشه بهترین موقعیت‌سازی را داشته باشیم.

,
,

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مهدی رحمتی اعلام کرده بازیکنان هم برای تیم نگران هستند و آیا او هم این نگرانی را دارد اظهار داشت: نمی‌گویم ما کمبود نداریم. همه با مشکلاتی روبرو هستند.مهم‌ترین مشکل ما در نیم‌فصل دوم و پس از تعطیلات این بود که مثل نیم‌فصل اول کار نکردیم و تمرکز کافی را نداشتیم. اگر مثل نیم‌فصل اول تمرکز می‌کردیم مشکلات فعلی به وجود نمی‌آمد. اگر حرف از قهرمانی می‌زنیم باید به اندازه همان هدف هم تلاش کنیم. با حرف موفقیت حاصل نمی‌شود. باید بهترین تمرین را کرد و در شرایط بازی هم همان وضعیت تمرینات را داشت. نگرانی هست اما ما سعی می‌کنیم این نگرانی‌ها را با عملکردمان برطرف کنیم.

,

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا فکر نمی‌کند این تیم در خط هافبک با کمبود روبرو است تصریح کرد: صد در صد ما از اول فصل این مشکل را داشتیم. قرار بود هافبک اضافه کنیم که این اتفاق نیفتاد. تا جایی که از دست ما برمی‌آمد تلاش کردیم و خوشبختانه الان وضعیت تیم خوب است و ضمن اینکه به فینال حذفی رفتیم در صدر جدول هم قرار داریم. اگر یک مهره جدید می‌گرفتیم می‌توانست به ما بیشتر کمک کند ولی الان هم وضعیت ما بد نیست. ما تلاش خوبی کردیم و لیاقت داشتیم که الان در صدر هستیم. کمبود خاصی نداریم و بازیکنان خوبی در تیم ما فعالیت می‌کنند. همانطور که گفتم اگر ما در این چند هفته نتیجه نگرفتیم به خاطر این است که تلاش نیم‌فصل اول را نکردیم. بازی با استقلال اهواز می‌تواند تلنگری برای ادامه مسیر ما باشد.

,

به گزارش فارس هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال این روزها خوب بازی نمی‌کند و انتقاد هواداران به همین دلیل است گفت: تصور می‌کنم ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و شاید اگر این خط حمله را نداشتیم می‌شد گفت که خوب بازی نمی‌کنیم. ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که استقلال در زمین روند خوبی را داشته باشد. خودم اعتقاد دارم در این هفته‌ها آن طور که باید و شاید بازی نکردیم اما این را هم باید بپذیریم که تیم ما یکی از بهترین تیم‌ها است که موفق به حضور در صدر جدول شده است.

,

ابرهیمی در خصوص اینکه پس اعتقاد دارید تیم مشکل و کمبود ندارد گفت: من نمی‌گویم کمبودی نداریم ولی بزرگترین مشکل تیم ما تمرینات است. شاید اگر در تعطیلات تمرکز لازم را داشتیم به مشکل نمی‌خوردیم. اگر ما حرف از قهرمانی می‌زنیم باید تلاش کنیم با حرف زدن که نمی‌شود قهرمان شد. باید تمرکز کنیم و انشاءالله که موفق می‌شویم.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا خیال هواداران از بابت قهرمانی راحت باشد یا خیر گفت: من می‌توانم بگویم استقلال مدعی اول قهرمانی است و خیال آنها از این بابت راحت باشد.

,

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر نگرانی‌های پرویز مظلومی برای حضور یک هافبک بازی ساز در این تیم گفت: ما از اول فصل می‌خواستیم یک هافبک به تیم اضافه شود. باشگاه تلاش کرد که این اتفاق بیفتد ولی نشد. ولی این را هم باید در نظر بگیرید که تیم ما با همین شرایط فینالیست جام حذفی شد. به نظرم استقلال کمبود خاصی ندارد و می‌تواند در ادامه راه هم موفق باشد. بزرگترین مشکل ما این است که در هفته‌های اخیر خوب تلاش نکردیم.همه سعی ما این است که استقلال به موفقیت برسد و به تیم لطمه نخورد.

,

ابراهیمی با اشاره به نحوه تمرینات آبی پوشان گفت: کادر فنی ما با تجربه است و مجید صالح هم یک مربی جوان است. مطمئنا آن‌ها تجربه کافی دارند و با دانشی که از آن‌ها سراغ دارم تیم تا اینجا بالا آمده است.

,

وی درخصوص اینکه او با جابر انصاری در طول بازی جر و بحث کرده است گفت: واقعا اسم این موضوع را نباید درگیری گذاشت شاید در طول مسابقه هزار اتفاق رخ دهد ولی بعد از بازی همه چیز تمام می‌شود.

,

به گزارش فارس، هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال این روزها خوب بازی نمی‌کند و انتقاد هواداران به همین دلیل است گفت: تصور می‌کنم ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و شاید اگر این خط حمله را نداشتیم می‌شد گفت که خوب بازی نمی‌کنیم. ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که استقلال در زمین روند خوبی را داشته باشد. خودم اعتقاد دارم در این هفته‌ها آن طور که باید و شاید بازی نکردیم اما این را هم باید بپذیریم که تیم ما یکی از بهترین تیم‌ها است که موفق به حضور در صدر جدول شده است.

,

ابراهیمی در خصوص اینکه پس اعتقاد دارید تیم مشکل و کمبود ندارد گفت من نمی‌گویم کمبودی نداریم ولی بزرگترین مشکل تیم ما تمرینات است. شاید اگر در تعطیلات تمرکز لازم را داشتیم به مشکل نمی‌خوردیم. اگر ما حرف از قهرمانی می‌زنیم باید تلاش کنیم با حرف زدن که نمی‌شود قهرمان شد. باید تمرکز کنیم و انشاءالله که موفق می‌شویم.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا خیال هواداران از بابت قهرمانی راحت باشد یا خیر گفت: من می‌توانم بگویم استقلال مدعی اول قهرمانی است و خیال آنها از این بابت راحت باشد.

,

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر نگرانی‌های پرویز مظلومی برای حضور یک هافبک بازی ساز در این تیم گفت: ما از اول فصل می‌خواستیم یک هافبک به تیم اضافه شود. باشگاه تلاش کرد که این اتفاق بیفتد ولی نشد. ولی این را هم باید در نظر بگیرید که تیم ما با همین شرایط فینالیست جام حذفی شد. به نظرم استقلال کمبود خاصی ندارد و می‌تواند در ادامه راه هم موفق باشد. بزرگترین مشکل ما این است که در هفته‌های اخیر خوب تلاش نکردیم.همه سعی ما این است که استقلال به موفقیت برسد و به تیم لطمه نخورد.

,

ابراهیمی با اشاره به نحوه تمرینات آبی پوشان گفت کادر فنی ما با تجربه است و مجید صالح هم یک مربی جوان است مطمئنا آن‌ها تجربه کافی دارند و با دانشی که از آن‌ها سراغ دارم تیم تا اینجا بالا آمده است.

,

وی درخصوص اینکه او با جابر انصاری در طول بازی جر و بحث کرده است گفت: واقعا اسم این موضوع را نباید درگیری گذاشت شاید در طول مسابقه هزار اتفاق رخ دهد ولی بعد از بازی همه چیز تمام می‌شود. ما آنقدر با  هم رفیق هستیم که اتفاقات درون زمین را به بیرون منتقل نکنیم. انصافا هم چیز خاصی بین من و انصاری رخ نداد و هر چه بود به  درون زمین و اتفاقات تاکتیکی بر می‌گشت.

,

به گزارش فارس، ابراهیمی با تاکید بر شانس بالای تیم استقلال برای قهرمانی گفت: ما این پتانسیل را داریم چطور توانستیم 19 هفته صدرنشین باشیم و در فینال جام حذفی هم حضور پیدا کنیم. ما باید دست به دست هم بدهیم چون موفقیت با تلاش بدست می‌آید.

,

وی در خصوص نگرانی هواداران استقلال از نتایج این تیم گفت: هر سال شرایط خاص خودش را دارد ما امسال از لحاظ فنی و مدیریتی مشکل زیادی نداشتیم و دوست داریم طوری کار کنیم که تیم موفق شود. به شخصه به هواداران قول می‌دهم که بازیکنان استقلال تمام تلاششان را انجام دهند.

,

ابراهیمی در پایان گفت: این را بگویم حال هرچه می‌خواهید اسمش را بگذارید یا گلایه است یا خواهش. هواداری که به ورزشگاه می‌آید باید همیشه از تیم حمایت کند. اتفاقی نیفتاده که با یک بازی به به و چه چه می‌شود و با یک باخت به بازیکنان فحش می‌دهند.

,

وی افزود: به شخصه تا به حال در صفحات مجازی و بیرون حداقل به من چیزی نگفته‌اند ولی هواداران این را قبول کنند که ما جزو یک خانواده‌ایم و برخی از بچه‌های تیم بیش از 10 سال خاک این تیم را خورده‌اند. بازیکنان جوان ما وقتی این همه فحاشی و انتقاد را می‌شنوند افسرده می‌شوند ولی من از هواداران می خواهم که آن‌ها از تیم حمایت کنند چون بازیکن استقلال تمام تلاشش را می‌کند که هواداران را که سرمایه باشگاه است خوشحال کند. من امیدوار هستم که آن‌ها تیم را تنها نگذارند.

,

انتهای پیام/ا

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه