اخبار داغ

رونالدو زمان حضورش در رئال را فاش کرد

رونالدو زمان حضورش در رئال را فاش کرد
ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که شاید دو سال دیگر به حضورش در این تیم خاتمه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، مراسم معرفی برترین‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا که هر ساله توسط نشریه مارکا برگزار می‌شود، امروز (دوشنبه) نیز در شهر مادرید برگزار شد که در این مراسم، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید به خاطر 48 گلی که فصل گذشته در 35 بازی‌اش در لالیگا به ثمر رساند جایزه پیچیچی (جایزه بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کرد. رونالدو پیش از این نیز در سال‌های 2011 و 2014 هم موفق به کسب این عنوان شده بود و به این ترتیب در کسب جایزه پیچیچی با لیونل مسی برابر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کریستیانو رونالدو 31 ساله که مورد توجه تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد است، به نشریه اسپانیایی «مارکا» گفت: من شش سالی است که در لالیگا هستم. شش سال هم در منچستریونایتد بودم که تجربه خیلی خوبی بود، ولی به نظرم لالیگا بهترین لیگ دنیاست. بودن در اینجا واقعاً یک مزیت است. می‌خواهم دو سال دیگر در رئال مادرید بمانم و بعد از آن باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. می‌خواهم در این دو سالی هم که از قرارداد فعلی‌ام با رئال باقی مانده، بهترین عملکردم را برای این تیم به نمایش بگذارم.

,

وی در ادامه افزود: می‌خواهم این جایزه را به تیم رئال مادرید، مربیان و کادرفنی تیم و تمامی اعضای باشگاه اهدا کنم. بدون آنها من نمی‌توانستم فصل گذشته آن تعداد گل را به ثمر برسانم. امیدوارم هواداران همچون گذشته از ما حمایت کنند. آنها فوق‌العاده هستند. در زمین هم تمام تلاش‌‎مان را خواهیم کرد تا عناوین قهرمانی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه