اخبار داغ

گفت و گویی با دوستان و هم محلی های شهید سعید مسلمی؛

بچه های محله این بار در قابی جدید با سعید عکس یادگاری انداختند /اخلاق نیکو و توجه به ورزش ویژگی بی بدیل شهید سعید مسلمی

بچه های محله این بار در قابی جدید با سعید عکس یادگاری انداختند /اخلاق نیکو و توجه به ورزش ویژگی بی بدیل شهید سعید مسلمی
شب گذشته در محله ی زندگی شهید سعید مسلمی حاضر شدیم و با دوستان و هم محلی های شهید به گفت گو پرداختیم. همه بچه های محله ی سعید مسلمی اخلاق و منش ورزشکاری را از بارزترین ویژگی های شخصیتی او قلمداد می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛ شب گذشته در محله ی زندگی شهید سعید مسلمی حاضر شدیم و با دوستان و هم محلی های شهید به گفت گو پرداختیم. همه بچه های محله ی سعید مسلمی اخلاق و منش ورزشکاری را از بارزترین ویژگی های شخصیتی او قلمداد می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

IMG_0404

, IMG_0404, IMG_0404,

IMG_0411

, IMG_0411, IMG_0411,

محمد ریاحی از اهالی محله ی شهید سعید مسلمی عنوان کرد: سعید شخصیتی داشت که در محله همیشه در سلام دادن به مردم سبقت می گرفت و با تمام اهالی با گرمی و نشاط خاص احوالی پرسی می کرد و به شاگردانش در باشگاه همیشه می گفت اگر در اوج مسابقه در رینگ بازی هم بودید اگر صدای اذان را شنیدید برای نماز اول وقت ورزش و مسابقه را در آن لحظه رها کنید.

,

وی با بغض و اشک هایی جاری شده از چشمانش از لحظه ی شنیدن خبر شهادت سعید بیان کرد : به هیچ وجه نمی توانم نبود سعید را باور کنم اما وقتی به جایگاه رفیع شهید و شهادت فکر می کنم تحمل نبودن سعید برایم آسان تر می شود.

,

ابوالفضل عظیمی از هم هیئتی های شهید مسلمی گفت : سعید جوان بی بدیل و فوق العاده ای بود او به مانند همه ی ما رفتار می کرد و به هیچ وجه خودش را از دوستانش جدا نمی دید و کمتر از شهادت برای شهید سعید مسلمی راضی کننده نبود.

,

IMG_0415

, IMG_0415, IMG_0415,

IMG_0406

, IMG_0406, IMG_0406,

حسین کارخانه گفت : شخصیت و رفتار شهید سعید مسلمی در محل و در محیط باشگاه به نحوی بود که همه را جذب خودش می کرد و این اخلاق خوب او بود که او را از همه ی ما متمایز کرده بود و امیدوارم بتوانم راه سعید را ادامه دهم.

,

مهدی فرجی از شاگردان شهید سعید مسلمی در رشته ی کیوکوشین عنوان کرد : شهید مسلمی در ورزش و اخلاق الگویی ارزشمند برای همه ی ما بودند ؛ در عرصه ی عمل سعید و امثال سعیدها به ایران و این انقلاب آبرویی دیگر بخشیدند و بی تردید شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی زیبنده ی این عزیزان است.

,

روحانی جوان به نام امید مشیدی یکی از صمیمی ترین دوستان و از اهالی محل شهید سعید مسلمی از روحیه ورزشکاری و مردانگی سعید یاد می کرد.

,

IMG_0424

, IMG_0424, IMG_0424,

مشیدی با اشاره به دوستیش با شهید از دوران کودکی چه در ورزش و چه در امور دیگر گفت : از ویژگی های این شهید مهربانی و توجه فراوانش به اطرافیان را می توان نام برد ؛ او هیچ چیز را برای خودش نمی خواست و در وصیت نامه ی شهید نیز آمده است از اموال و دارایی اندکی که دارم برای باشگاهی که در آن ورزش می کردم و در هیئتی که در آن حضور داشتم هزینه نمایید.

,

این رفیق و از بچه های محله ی شهید سعید مسلمی ادامه داد : او استاد ورزش رزمی در باشگاه بود و در وصیت نامه اش آمده است به شاگردانم توصیه کنید که تقویت اخلاق در کنار ورزش را مد نظر داشته باشند و هیچگاه در هیچ مرحله ی زندگی از رهبری امت خود را جدا نبینند .

,

وی ادامه داد : در باشگاه شاهد تواضع بی نظیر سعید بودیم اگر چه او در سمت مربی در باشگاه فعالیت می کرد اما به هیچ وجه این بالا بودن مرتبه و جایگاه را به رخ کسی نمی کشید و در کمال فروتنی رفتار می کرد .

,

مشیدی در پایان گفت : با شنیدن خبر شهادت سعید ما و تمام بچه های محل، هم خوشحال شدیم و هم ناراحت. خوشحال شدیم از این جهت که سعید به آرزوی همیشگی خودش رسید و ناراحت شدیم به خاطر این که ما یکی از بهترین دوستانمان را از دست داده ایم .

,

IMG_0418

, IMG_0418, IMG_0418,

انتهای پیام/ش

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه