اخبار داغ

خانواده ای از جنس هیجان/ گفتگو با پدر و پسر اسکی باز همدانی

خانواده ای از جنس هیجان/ گفتگو با پدر و پسر اسکی باز همدانی
در این گزارش به سراغ خانواده ای رفته ایم که پدر و پسر هر دو به ورزش مفرح و شاد اسکی مشغولند که در ادامه آن را می خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش؛  باتوجه به اینکه در فصل زمستان ورزش اسکی روی برف رونق دوباره خود را کسب می کند، خبرنگار همدان ورزش به سراغ خانواده ای رفته است که پدر و پسر هر دو ورزش شاد و مفرح اسکی را در کنار یک دیگر انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش؛  , همدان ورزش,

 محمد عسگری متولد سال 1346 در همدان است، که از سال 1368 در کنار کوهنوردی به انجام ورزش پرهیجان اسکی نیز روی آورده است.

,

وی که با شوق و علاقه زیاد از این ورزش سخن به میان می آورد، مدرک مربی گری درجه 3 اسکی را نیز کسب کرده است و هم اکنون در کنار امر مربی گری به عنوان بهره بردار پیست اسکی همدان نیز مشغول به فعالیت است.

,

این ورزشکار همدانی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ساعت کاری پیست اسکی همدان از ساعت 9 الی 15 می باشد، اظهارداشت: در این مجموعه دو بالابر ورزشی وجود دارد که تله اسکی تا ارتفاع 480 متر و تله سیژ تا ارتفاع 1350 متر برد دارد.

,

عسگری اضافه کرد: در مجموعه پیست اسکی همدان سه پیست وجود دارد که با اولویت های پیست حرفه ای، مبتدی و کودکان دسته بندی می شود.

,

, ,

وی در ادامه با اشاره به اینکه بدن یک اسکی باز باید از مقاومت خوبی برخوردار باشد، تصریح کرد: چنان چه فرد بدون آمادگی پا به میدان گذارد، صدماتی خواهد دید که شاید این امر دیگر قابل جبران نباشد.

,

مربی اسکی همدانی عنوان کرد: اسکی در عین زیبای و هیجان سختی های خاص خود را دارد که شاید این سختی ها ورزش اسکی را از نظر درجه آسیب پذیری جزء نخستین ورزش ها قرار دهد.

,

عسگری در پایان با دعوت از همه مشتاقان به منظور روی آوردن به این ورزش مفرح، خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از 28 سال از ورود بنده به این ورزش به لطف خداوند و به دلیل رعایت نکات ایمنی هیچ گونه آسیبی به من وارد نشده است.

,

اما علی عسگری این نوجوان خوش آتیه همدانی دیگر مخاطب خبرنگار همدان ورزش بود.

, همدان ورزش,

وی متولد 1378 در همدان است و هم اکنون نیز همانند هم سن و سال های خود مشغول گذارندن دوران تحصیلی در رشته فنی و حرفه ای هنرستان دیباج است.

,

علی تنها به درس خواندن بسنده نکرده است، و از آنجایی که بیشتر اوقات در کنار پدر بوده است، به ورزش اسکی نیز علاقه مند شده و آن را به صورت حرفه ای دنبال کرده است.

,

, ,

وی اصلی ترین مشوق خود را پدر معرفی می کند و می گوید: تمام مقام هایی که در سطح استان و کشور به دست آورده ام را مدیون زحمات پدرم هستم.

,

این ورزشکارهمدانی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در رشته ژیمناستیک نیز فعالیت می کنم تا کنون با راهنمایی های پدرم به هیچ مشکلی برخورد نکرده ام.

,

علی عسگری افزود: یکی دیگر از دلایل موفقیت بنده در این رشته پشتکاری بوده است که هیچ گاه از آن کوتاه نیامده ام.

,

وی گفت: در ورزش اسکی اگر با اولین زمین خوردن از انجام آن نا امید شوید دیگر ادامه آن برای شما قطعا سخت و دشوار خواهد بود.

,

ورزشکار نوجوان همدانی عنوان کرد: زمین خوردن در اسکی امری عادی است چرا که همین زمین خوردن هاست که به افراد ایستادن چه در مسیر ورزشی و چه در مسیر زندگی را آموزش می دهد.

,

علی عسگری در پایان خاطرنشان کرد: روی آوردن به ورزش اسکی به دلیل ترکیب با ورزش کوهنوردی، در کنار تخلیه هیجانات قطعا می تواند استقامت و فروتنی را هم زمان به فرد آموزش دهد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه