اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تفکر انقلاب اسلامی تا آمریکای لاتین رفته است/ استکبار در مقابل ۶۰ هزار نیروی بسیجی سوریه کمر خم کرده است

تفکر انقلاب اسلامی تا آمریکای لاتین رفته است/ استکبار در مقابل ۶۰ هزار نیروی بسیجی سوریه کمر خم کرده است
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: استکبار جهانی چه خطری بزرگتر از این می تواند تصور کند که تفکر انقلابی ایران اسلامی با عزت و افتخار در بعد خارجی چنین تحولات چشمگیری را در سطح جهان به جود آورد که در پی آن توازن سیاسیت گذاری ها در جهان تغییر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رادکانا،سردار رحمت ا… صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، در بیست و دومین یادواره سرداران و 26 شهید محله ولاغوز کردکوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهم ترین راه نهادینه سازی فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد و گفت: رمز ماندگاری و استحکام نظام جمهوری اسلامی خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی در ادامه برگزاری یادواره های شهدا را تذکری برای آحاد مردم دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، جامعه را در برابر توطئه های دشمنان ایمن خواهد کرد.

,

امام خمینی (ره) احیاء کننده مجدد دین اسلام است

, امام خمینی (ره) احیاء کننده مجدد دین اسلام است, امام خمینی (ره) احیاء کننده مجدد دین اسلام است,

سردار صادقی از امام خمینی (ره) بعنوان احیاء کننده مجدد دین اسلام یاد کرد و خاطرنشان ساخت:  این شخصیت بزرگ با الگوپذیری از ائمه (ع) بر کفر و نفاق پیروز شد و با ایجاد کربلای دیگری در جهان موجب شد تا ایران اسلامی و انقلاب ما الگوی آزادگان جهان شود و اینچنین است که امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، این نظام اسلامی سرمشق آزادگان جهان برای آزادی‌خواهی است.

,

این سردار سپاه اسلام در ادامه استقلال مردم ایران، اسلام ناب محمدی (ص)، عدالت و حمایت از محرومین و مستضعفین را از دلایل تأکیدات امام راحل (ره) مبنی بر اسلامی بودن انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: هرگاه اسلامی بودن و التزام به اسلام  در انقلاب ایران مورد تردید قرار گیرد، استقلال نظام دچار خدشه و سستی می شود، جمهوریت نظام و مردمی بودن آن زیر سوال می رود  و حق مردم بواسطه منافع شخصی افراد و گروهها تحت الشعاع قرار می گیرد و در نهایت باید فاتحه انقلابمان را بخوانیم .

,

وی در ادمه تصریح کرد: ایمان و اعتقاد و التزام به اسلام و عمل بر راستای سنتهای اسلامی بزرگترین عامل استمرار نظام بوده و می باشد بطوریکه شعارهای اولیه این نظام یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی هر کدام جزو اصولی است که مانند پایه های یک بنای مستحکم باعث بقای این حکومت است.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در ادامه با اشاره به نقش ایران در تحولات منطقه، گفت: آنچه اکنون برای استکبار جهانی قابل هضم نیست نقش اساسی و کلیدی ایران اسلامی در تعاملات منطقه ای و به ویژه بیداری و وحدت امت اسلامی است و برهمین اساس با تمام قوا بدنبال این هستند موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و در بین ملت های مسلمان تضعیف کنند.

,

صادقی با اشاره به توقف 5 ساله آمریکا پشت درهای سوریه و ناتوان بودن آنها در مقابل 60 هزار بسیجی این کشور، اذعان داشت: همه کشورهای منطقه بسیج شدند سوریه را شکست دهند اما بخاطر حمایت معنوی مردم ایران که حمایتی از جنس انقلاب اسلامی است، نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

,

تفکر انقلاب اسلامی تا آمریکای لاتین رفت

, تفکر انقلاب اسلامی تا آمریکای لاتین رفت, تفکر انقلاب اسلامی تا آمریکای لاتین رفت,

وی همچنین با اشاره به اینکه تفکر انقلاب اسلامی مرزهای آمریکای لاتین را نیز طی کرد، افزود: استکبار جهانی چه خطری بزرگتر از این می تواند تصور کند که تفکر انقلابی ایران اسلامی با عزت و افتخار در بعد خارجی چنین تحولات چشمگیری را در سطح جهان به جود آورد که در پی آن توازن سیاسیت گذاری ها در جهان تغییر کرد.

,

این مقام ارشد نظامی در گلستان در خاتمه با بیان اینکه تمام دشمن کمر همت بسته به شکست انقلاب اسلامی، اقتدار مردم را موجب ترس دشمنان برشمرد و تأکید کرد: اخلاص، ازخودگذشتگی، پیرو ولایت بودن مردم ایران سبب عدم تحقق راهبردهای استکبار جهانی در خصوص تضعیف انقلاب اسلامی می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه