اخبار داغ

کلاس برجام یکی از جوک های عصر جدید است/جبهه مقاومت اسلامی برای برخی مسئولان ما اهمیتی ندارد

کلاس برجام یکی از جوک های عصر جدید است/جبهه مقاومت اسلامی برای برخی مسئولان ما اهمیتی ندارد
امام جمعه واوان گفت: کلاس برجام یکی از جوک های عصر جدید است؛ من نمی گویم برجام اتفاق بدی است ولی فتح الفتوح که نیست؛ ما هنوز فتح خرمشهر را به بچه هایمان نفهمانده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسلامشهرخبر، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان در جشن پیروزی انقلاب در سالن اجتماعات امام زاده عقیل اظهار داشت: امام فرمود مسئولان ما باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست بلکه انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ اسلام به پرچمداری حضرت حجت است؛ نمی شود ما بخوابیم و درگیر خود باشیم؛ الآن نزدیک دو ماه است ما درگیریم که چه کسی در انتخابات تایید می شود یا تایید نمی شود؛ امتحان می دهد یا نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی تصریح کرد: آقا فرمود بروید به این بپردازید که چرا سرعت رشد علم در کشور ما کم شد؛ انگار مثلا مشکل اول مملکت ما این است که بنشینیم و ببینیم چه کسی می آید.

,

محمدی در ادامه گفت: من می بینم برای برخی مسئولان کشور ما در حال جبهه مقاومت اسلامی اهمیتی ندارد؛ اصلا برایشان مهم نیست سوریه در چه وضعیتی قرار دارد؛ امام فرمود اگر تفکری انقلابی باشد اگر مسائل اقتصادی و مادی لحظه ای مسئولان را از وظیفه اصلی که بر عهده دارند غافل کند خطری بزرگ را درپی دارد.

,

وی افزود: امام می فرماید باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید و این به معنای آن نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند؛ اما آیا نگاه ما این است؛ ما می گوییم فرانسه تو هم خوبی؛ آلمان تو هم خوبی؛ اما امام خیلی صریح در مقابل نماینده گورباچف ایستاد.

,

امام جمعه واوان بیان کرد: واقعا آیا دانش آموزان ما در مدرسه تفکرات امام را می دانند؛ فقط از امام پیاده شدن از هواپیما را می دانند و از مبانی انقلاب و امام چیزی برای دانش آموزان گفته نمی شود. بعد مسئولان آموزش و پرورش می آیند می گویند باید کلاس برجام بگذاریم؛ ما هنوز کلاس امام خمینی نگذاشته ایم؛ هنوز بچه های ما شهید چمران را نمی شناسند بعد می گویند کلاس برجام بگذاریم.

,

وی افزود: کلاس برجام یکی از جوک های عصر جدید است؛ من نمی گویم برجام اتفاق بدی است ولی فتح الفتوح که نیست؛ ما هنوز فتح خرمشهر را به بچه هایمان نفهمانده ایم؛ فیدل کاسترو وقتی به ایران آمده بود گفته بود خودمان حالا آیا واقعا شما در والفجر۸ از اروند رد شده اید؟. او خیال می کرد ما برای اینکه در برابر دنیا کم نیاوریم چنین ادعایی را کرده ایم؛ ما هنوز نتواسنته ایم همچنین عظمت هایی را به دانش آموزان خود بفهمانیم.

,

محمدی در ادامه گفت: اگر از دانش آموزان سوال کنیم که آقای دانش آموز رونالدو و مسی را بیشتر می شناسی یا شهید همت را در جواب تا جد و آباد مسی و روابط خانوادگی و تمامی قراردادهای این بازیکن ها را برایتان می گوید؛ من نمی گویم این بد است اما بحث من این است که باید تعریفی از آدمی که می خواهد زمینه ساز ظهور امام زمان باشد داشته باشیم.

,

امام جمعه واوان خاطرنشان کرد: همه باید یک نقشی برای زمینه سازی برای ظهور امام زمان ایفا کنیم و افرادی که دارای تفکر مهدی هستند راهی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی کنیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه