اخبار داغ

سردار سلیمانی:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید
مسئول سازمان راهیان نور بسیج با بیان اینکه اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست؛ از عموم مردم، زائران راهیان نور و خادمین شهدا برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوب، سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت‌وگو با کوله بار گفت: به فرمودۀ امام راحل «انقلاب ما ریشه در انقلاب و قیام عظیم سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دارد» و به یقین می‌توان گفت که تنها رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه والای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بوده است زیرا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و اهل بیت (ع) بوده و رمز موفقیتش در پیروی و تبعیت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: حضور یکپارچه و غیرتمندانۀ همه عموم مردم در راهپیمائی یوم اله 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان و سیلی جانانه‌ای برصورت یاوه گویان خواهد زد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، افزود:سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از مردم شهید پرور ایران اسلامی، بسیجیان و خادمان شهدا و زائران کاروان‌های راهیان نور دعوت می‌نماید تا ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانۀ انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در راهپیمائی پر شکوه و به یاد ماندنی یوم‌الله 22 بهمن شرکت نمایند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک ملت ایران در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری، حماسه بزرگ دیگری خواهند آفرید و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند.

وی در ادامه به یکی از فرموده های امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) فرموده‌اند: «اگر کسی بگوید این شورای نگهبان کذاست همچون آدمی مفسد است.»

سردار سلیمانی افزود: اهمیت شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست به نحوی که امام راحل می‌فرمایند: "من با نهاد شورای نگهبان صددرصد موافقم و عقیده‏ام هست که باید قوی و همیشگی باشد". امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تأکید بر فصل‌الخطاب بودن نظر شورای نگهبان بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تأکید فرمودند.

دبیرقرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: ما بسیجیان با شناخت کامل و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و در راستای خشنودی و رضایت ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت قاطع خود را با عملکرد شورای نگهبان اعلام می‌نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه