اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم کسانی را که می خواهند پای آمریکا را به کشور باز کنند به مجلس راه ندهند

مردم کسانی را که می خواهند پای آمریکا را به کشور باز کنند به مجلس راه ندهند
امام جمعه تبریز گفت: ما باید سعی در انتخاب فرد اصلح و شایسته داشته باشیم تا افراد ولایتمدار و کاردان به مجلس راه یابند نه آنان که می خواهند آمریکا و نظام سلطه به کشور ما برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،  آیت الله محسن مجتهد شبستری در جشنواره گلباران با اشاره به برابری زنان و مردان در اسلام، اظهار داشت: در متون دینی و روایی تاکید فراوانی بر حفظ احترام و اهمیت جایگاه زن شده است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس زنان دوشادوش مردان در صحنه های مختلف حضور یافتند و امام بارها در سخنان خود به این نکته اشاره کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حضور زنان تبریز در نمازهای جمعه نسبت به شهرها و استان های دیگر کمتر می باشد و این درحالیست که نماز جمعه یک عمل عبادی سیاسی و اشرف همه نمازهاست و انتظار می رود خانم ها همچون دیگر صحنه ها در نماز جماعات نیز حضور گسترده داشته باشند

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه  محموله 14 جهیزیه امروز توسط زنان خیر جمع آوری شده است، اذعان داشت: شایسته است زنان در جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به رزمندگان جبهه مقاومت همت نمایند که آنها و مردم سوریه از نظر معاش بسیار در مضیقه هستند و وضعیت اسفناکی دارند.

,

وی تصریح کرد: دشمن از مقاومت و جانفشانی ملت ایران در تهاجمات دشمن آگاه است چرا که تجربه های مهمی از صحنه هایی چون دفاع مقدس دارند و به این دلیل به کشورهای همسایه و بخصوص کشورهای اسلامی چشم دوخته و تروریست ها را جهت ایجاد ناامنی در آن کشور ها تحریک می کنند.

,

وی متذکر شد: ما باید در این قضیه احساس مسئولیت کنیم؛ البته تعداد شهدای جبهه مقاومت استان نشان از انجام وظیفه ی دینی ما در قبال مظلومان کشورهایی چون عراق و سوریه دارد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری راهپیمایی 22 بهمن را امتحان الهی دانست و بیان کرد: ما دو امتحان الهی در پیش داریم که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات است لذا انتظار داریم زنان دیگران بخصوص افراد بی تفاوت را به حضور در راهپیمایی پیشرو ترغیب و تشویق کنند.

,

وی افزود: انتخابات پیشرو بسیار حساس و حایز اهمیت است که رهبر انقلاب نیز بارها اهمیت آن را بیان کرده اند.

,

وی در پایان تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه ماست و علاوه بر حضور گسترده باید سعی در انتخاب فرد اصلح و شایسته داشته باشیم تا افراد ولایتمدار و لایق به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند نه آنان که می خواهند آمریکا و نظام سلطه به کشور ما برگردد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه