اخبار داغ

هشدار یوونتوس به سران چلسی

هشدار یوونتوس به سران چلسی
باشگاه یوونتوس به سران چلسی هشدار دارد که به دنبال وسوسه کردن سرمربی تیمشان نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روزنامه سان انگلیس، هدایت تیم فوتبال چلسی در دستان گاس هیدینک قرار دارد که به عنوان جانشین مورینیو انتخاب شده اما این مربی هلندی به صورت موقت سرمربی چلسی شده است و سران این باشگاه لندنی قصد دارند برای فصل بعد خود با یک مربی بزرگ قرارداد امضا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسانه های انگلیسی در این چند روز اخیر از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به عنوان گزینه مورد علاقه سران باشگاه چلسی سخن به میان آوردند که این باعث عصبانیت سران بیانکونری شده است.

,

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به سران چلسی هشدار داد در شرایط کنونی آرامش تیم آنها را بر هم نریزند. او در این زمینه گفت: اجازه نمی دهیم آرامش تیم ما را به هم بریزند. آلگری سرمربی یوونتوس است و در پایان فصل هم این تیم را ترک نخواهد کرد. رابطه بسیار خوبی با سرمربی تیم داریم. در حال حاضر در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و نباید با چنین سخنانی، تمرکز یک تیم از بین رود.

,

مدیر باشگاه یوونتوس ادامه داد: یوونتوس با آلگری نتایج درخشانی به دست آورده است و دلیلی ندارد این مربی را از دست بدهیم. اجازه نخواهیم داد که سرمربی یوونتوس به تیم دیگری برود و این را به صراحت اعلام می کنیم.

,

یوونتوس شروع خوبی در فصل جاری سری A نداشت اما رفته رفته نتایج این تیم بهتر شد و اکنون با صدر جدول رده بندی تنها دو امتیاز اختلاف دارد. این تیم ایتالیایی فصل قبل هم با آلگری توانست قهرمانی در کالچو و جام حذفی ایتالیا را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه