اخبار داغ

رئیس فدراسیون هندبال: شانسی برای صعود به المپیک نداریم

رئیس فدراسیون هندبال: شانسی برای صعود به المپیک نداریم
رییس فدراسیون هندبال گفت: تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم هندبالیست‌هایی که به تیم ملی پشت کردند، لباس ایران را بپوشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدابوالحسن مهدوی در واکنش به بازگشت ملی‌پوشان هندبال به تیم ملی در آستانه تورنمنت انتخابی المپیک اظهار داشت: «الله کرم استیکی و کومایش بازیکنی که در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا پشت به تیم ملی کردند و حاضر به همراهی نشدند دیگر در تیم ملی جایی ندارند. آنها به مردم عزیز کشورمان و سرمربی تیم ملی توهین کردند و حالا هندبال ایران نیازی به آنها ندارند. این دو بازیکن دیگر جایی در تیم ملی ندارند و بهتر است فراموش کنند روزی ملی‌پوش بودند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه این دو بازیکن عذرخواهی کردند و با توجه به اهمیت صعود ایران به المپیک بهتر نیست عذر آنها پذیرفته شود، تصریح کرد: «عذرخواهی آنها از من فایده‌ای ندارد. آن دو هندبالیست به 70 میلیون ایرانی پشت کردند و باید از آنها معذرت بخواهند. ما رقبای سختی داریم و احتمال صعودمان به المپیک زیاد نیست، حالا با بازگشت آنها هم معجزه‌ای صورت نمی‌گیرد که بخواهیم پا روی مسائل اخلاقی بگذاریم. حتی اگر این معجزه هم رخ می‌داد ما حاضر نبودیم اصول اخلاقی را نادیده بگیریم.»

,

رییس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: «مگر نگفتند سرمربی تیم ملی هندبال به اندازه یک چوب کبریت از هندبال سر در نمی‌آورد. حالا چه شده که یادشان افتاده اشتباه کرده‌اند و می‌خواهند زیرنظر همان مربی کار کنند. معتقدم حذف یا صعود هندبال به المپیک با این دو بازیکن یا بدون این دو نفر صورت می‌گیرد. پس نباید اجازه داد شخصیت هندبال ایران زیر سوال برود. حداقل تا زمانی که من هستم اجازه نمی‌دهم این هندبالیست‌ها به تیم ملی برگردند.»

,

مهدوی در واکنش به گروه سخت ایران برای صعود به المپیک، یادآور شد: «در اینکه سوئد، اسپانیا و اسلوونی تیم‌هایی بسیار قوی هستند، شکی نیست. ما می‌دانیم که عملا تیم ملی شانسی برای صعود به المپیک ندارد چرا که این تیم‌ها سال‌ها از ما جلوتر هستند و برتری زیادی می‌توانند نسبت به ما داشته باشند. با این حال ما ناامید نیستیم چرا که رقابت با تیم‌های خوب دنیا سرآغاز پیشرفت هندبال ایران است. قبول دارم، حریفان هم از نظر فنی و تجربه و هم از لحاظ بازیکن و مربی از ایرانی‌ها برتر هستند و ما شانس کمی داریم ولی خودمان را دست‌کم نمی‌گیریم و حداکثر تلاش‌مان را برای پیروزی برابر رقبای اروپایی خواهیم کرد.»

,

رییس فدراسیون هندبال در خصوص اینکه برای صعود ایران به المپیک چقدر به معجزه اعتقاد دارد به آنا گفت:«من از این دیدگاه به این موضوع نگاه می کنم که ملی‌پوشان ما با بازی مقابل تیم‌های خوب جهان اعتماد به نفس زیادی پیدا می‌کنند. این تزریق روحیه باعث می‌شود تا ما با بالاترین انگیزه به مصاف رقبا برویم.» 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه