اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل فرهنگی در واکنش به همایش «زنان، اعتدال و توسعه»:

انقلاب اسلامی منشأ تحول زنان بود/همایش‌های فمنیستی دردی از مشکلات زنان و خانواده کم نمی‌کند

انقلاب اسلامی منشأ تحول زنان بود/همایش‌های فمنیستی دردی از مشکلات زنان و خانواده کم نمی‌کند
کارشناس ارشد مسائل فرهنگی گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی دردی از مسائل و مشکلات حوزه زن و خانواده را درمان نمی کند و تنها تریبون در اختیار افرادی قرار داده که تفکرات مغایر با روح انقلاب و اندیشه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای را در بحث زن و خانواده ترویج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس ارشد مسائل فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس در خصوص مباحث  فمینیستی مطرح شده در همایش "زن ، اعتدال و توسعه " که به همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه روح بیدار امام خمینی(ره) و اقتدا به اندیشه های ناب ایشان، تحولات عمیق  اخلاقی در خانواده ها خصوصا زنان به وجود آمد و همین تحولات موجب تربیت جوانان و  فرزندانی شد  که در 8 سال دفاع مقدس اجازه ندهند ذره ای از مرز وبوم این  کشور اشغال شود و توانستند امنیت کشور عزیزمان را تأمین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معصومه فرزانه  بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «زنان و خانواده از مسائل درجه اول کشور هستند» اما معاونت امور زنان به عنوان سکاندار رشد تحکیم بنیان خانواده در دولت همایشی را برگزار می کند که مغایر با اهداف عالیه نظام  است؛ این درحالیست که  این معاونت باید با برنامه ریزی منسجم برای حل مشکلات زنان بویژه مسائل فرهنگی آنان تلاش کنند.

,

این کارشناس ارشد فرهنگی با ابراز تأسف از اینکه در این همایش تحولات حوزه زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی را شعار پنداشتند، تصریح کرد: اینگونه تفکرات فمینیستی است که انحطاط خانواده را به دنبال دارد.

,

فرزانه ادامه داد: ما با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و با تأسی از امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اجازه جولان تفکرات تاریخ مصرف گذشته و  پوشالی غرب در حوزه زن و خانواده را در کشور نمی دهیم و با استعانت از خداوند متعال و به تبعیت از  شهدا و امام شهدا برای  شکوفایی و صدور اصول وآرمانهای  انقلاب در این عرصه تلاش خواهیم کرد .

,

این کارشناش مسایل فرهنگی تصریح کرد: ایجاد تحولات عمیق در حوزه زن و خانواده بعد از پیروزی انقلاب  نه تنها شعار نیست، بلکه همراه با شعور و آگاهی بوده  است، و انقلاب اسلامی بود  که زمینه و عرصه حضور زنان در مجامع علمی و فرهنگی و عرصه های  مدیریتی واجرایی را فراهم کرد.

,

فرزانه تصریح کرد : برگزاری چنین همایش هایی دردی از مسائل و مشکلات حوزه زن و خانواده را درمان نمی کند و تنها تریبون در اختیار افرادی قرار داده که  تفکرات مغایر با روح انقلاب و اندیشه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای را  در بحث زن و خانواده ترویج کنند.

,

فرزانه با بیان اینکه کشور ما نباید جولان گاه تفکرات فمینیستی و افراطی حوزه زنان  باشد، تصریح کرد: در سال های اخیر به واسطه جنگ نرم دشمن و حامیان داخلی شان  عده قلیلی از زنان با این تفکر همراه شدند، اما زنان بیدار جامعه اسلامی ما با اقتدا به الگوهای راستین  خود همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) سنگر خانه و خانواده را حفظ خواهند کرد.

,

فرزانه خاطرنشان کرد: زنان جامعه ما خدمت به همسر و فرزندان را افتخاری برای خود می دانند و حضور فعالانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی در راستای ادای تکالیف و همراه با حفظ کیان خانواده بوده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه