اخبار داغ

بسته شماره 2

تازه ترین شنیده های انتخاباتی در استان سمنان

تازه ترین شنیده های انتخاباتی در استان سمنان
در گوشه ها و کناره های فضای سیاسی استان سمنان، به برخی اخبار حاشیه ای بر می خوردند که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نامزدهای انتخابات اسفندماه آتی، از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی و حتی فعالیت انتخاباتی زودهنگام در فضای مجازی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ساخت صفحات تبلیغاتی به نام هواداران و به کام کاندیداها و جناح‌های سیاسی، یکی از روش‌های قدیمی است که البته برخی از این افراد از ماهها قبل دست به کار شده‌اند.

,

تشکیل گروه‌های تلگرامی با محوریت فلان مهندس، فلان دکتر و فلان حاج‌آقا و به‌دنبال آن عضوگیری بیشتر و بیشتر به‌نوعی رقابت تنگاتنگی را در عرصه مجازی ایجاد کرده است.

,

شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان اخبار انتخابات حوزه های انتخابیه استان را با عنوان شنیده های انتخاباتی در سایت درج خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

شنیده ایم که در یک کانال که برای کاندیداهای یک شهرستان گفته اند که صنعت گردشگری اگر پابگیرد دیگر شما جوانان بیکار را نخواهید دید که آقای فلانی می تواند قطب طبیعت گردی ایران باشد.

,

شنیده ها حاکیست برخی چهره های انتخاباتی کمیته فرهنگی برای ستاد خود راه اندازی کرده اند که هر روز در تلگرام با یک پیام بشارتی می دهند مانند امروز سه شنبه 94/11/20 و 17  روز تا جشن پیروزی، نام روز: توجه خاص به مادر، سخن روز: هر یک از ما مطابق تصویر ذهنی از خودمان، بدون توجه به حقیقت آن تصویر رفتار می کنیم، عبارات تاکیدی امروز: 1- خدا با من است و همه چیز نیکوست.2 - من برای رسیدن به هدفم برنامه اجرایی تهیه می کنم.3- من سرشار از خواستن هستم.4- من انگیزه بسیار زیادی برای خلق طرح های جدید دارم.5- من به زیباییها توجه دارم. " کمیته فرهنگی ستاد آقای..."

,

دیده ها و شنیده ها حاکی از این است که هوداران برخی کاندیداهای شهرستان به تخریب دیگر کاندیداها می پردازند و نامزد مورد نظر خود را با شعاری علیه دیگری مطرح می کنند.

,

شنیده ایم که نشست صمیمانه و چهره به چهره برخی کاندیداها با جوانان رای اولی همراه با پرسش و پاسخ برگزار می شود. جلسه مذکور جهت حضور افراد زیر25 سال خواهد بود و ورود خانم ها و اقایون زیر 25 سال ازاد است.

,

مخاطبین و کاربران فضای مجازی می توانند شنیده های انتخاباتی خود را با مستندات لازم در قسمت نظرات سایت برایمان ارسال کنند تا در بسته های بعدی از آن ها در شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان ,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه