اخبار داغ

خبر ابتکار از کاهش سطح دریاچه ارومیه؛

آیا ستاد احیای دریاچه کم کاری کرده است؟

آیا ستاد احیای دریاچه کم کاری کرده است؟
معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز در دانشگاه تبریز از کاهش سطح آب دریاچه ارومیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، معصومه ابتکار امروز در دانشگاه تبریز از تسریع روند خشک شدن دریاچه ارومیه خبر داد که از این سخن وی این طور برداشت می شود که عملاً هیچ اقدامی برای احیای دریاچه صورت نپذیرفته و یا همه اقدامات در راستای احیا، پوچ و بیهوده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

ستاد احیاء که وظیفه برنامه ریزی برای احیای دریاچه ارومیه را بر عهده دارد مدت هاست که با صرف هزینه های کلان گزارش هایی از افزایش آب دریاچه می دهد در حالی که گزارش های منتشر شده و سخنان امروز معصومه ابتکار چیزی غیر از آن را نشان می دهد.

,

ستاد احیای دریاچه ارومیه که تا کنون نزدیک به 1000 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه هزینه کرده قرار است برای مطالعه طرح انتقال آب خزر به دریاچه نیز 1000 میلیارد دیگر اعتبار تخصیص دهد ، گزارش های ضد و نقیضی از عملکرد دولتمردان به گوش می رسد؛ به طوری که دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در شهر ارومیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی شده و شائبه انتخاباتی بودن اعتبارات دریاچه را بالاتر می برد.

,

با این همه با توجه به اظهارات امروز معصومه ابتکار در دانشگاه تبریز مبنی بر اینکه سطح آب کاهش یافته و رسوب نمک بالاتر رفته است و همچنین بر اساس آمار کاهش سطح آب دریاچه ارومیه ، باید پرسید که ستاد احیای دریاچه ارومیه مشغول چه کارهایی است.

,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه