اخبار داغ

مدافع حرم:

کار تکفیری‌ها را تمام شده بدانید/شهدای مدافع حرم خدایی فکر و عمل می کنند

کار تکفیری‌ها را تمام شده بدانید/شهدای مدافع حرم خدایی فکر و عمل می کنند
فعال رسانه ای مدافع حرم ضمن تشریح وضعیت جبهه مقاومت و روحیه بالای رزمندگان اسلام در سوریه گفت: مرگ تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها را تمام شده بدانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، مهدی گنجی از مدافعین حرم و فعال رسانه ای استان پیرامون چرایی حضور نیروهای ایرانی در جبهه های مقاومت اظهار کرد: هدف ما و همه رزمندگان اسلام از حضور در سوریه در درجه نخست دفاع از حریم اهل بیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه همه‌ی رزمندگان اسلام از ایران تحت عنوان نیروهای مستشاری در جبهه های مقاومت اسلامی و سوریه حاضر می شوند، گفت: تقویت جبهه مقاومت اسلامی و مقابله با دشمنی که بغض شیعه دارد از دیگر اهداف حضور نیروهای انقلابی ایرانی است.

,

مدافع حرم تصریح کرد: دشمنان و گروه‌های تکفیری که امروز از هیچ جنایتی و جسارتی فروگذاری نکرده اند، با بغض و کینه شدید علیه شیعه در سوریه حاضر شده اند، دشمن در سوریه برای جنگ با شیعه آمده است.

,

وی در توضیح و تحلیل خود از وضعیت آتی آل سعود و عربستان با توجه به تصمیمات گرفته شده اخیر همچون اعزام گسترده نیرو از عربستان به خاک سوریه، عنوان کرد: همه این تلاش ها و رجز خوانی های عربستان علیه جبهه مقاومت اسلامی منطقه چون کف روی آب است.

,

گنجی افزود: عربستان سعوی در حال حاضر فقط رجز خوانی می‌کند و کسی که فقط رجز خوانی می کند حتما ناتوان از عمل کردن است، عجز عربستان در مقابل موفقیت های چشمگیر اخیر جبهه مقاومت مشخص است

,

وی تاکید کرد: ما باید در صحنه های بین المللی بصیر باشیم و با بصیرت رفتار کنیم، سپس گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بسپاریم تا پیروز و سرافراز شویم.

,

مدافع حرم عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، خدایی فکر و خدایی عمل می کنند و ما هم این‌گونه باید عمل کنیم، اخلاص شاخصه شهدای مدافع حرم است چون همگی داوطلبانه به این جبهه ها شتافتند.

,

وی ابراز کرد: شکست دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری در سوریه ومنطقه نزدیک است، امروز دیگر چیزی از تکفیری‌ها نمانده است، آنها در تلاش برای نجات خود از مرگ حتمی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه