اخبار داغ

یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک متذکر شد؛

ضربه زدن به زیرساخت‌های سلامت کشور از اهداف دشمن است

ضربه زدن به زیرساخت‌های سلامت کشور از اهداف دشمن است
یک فوق تخصص مهندسی ژنتیک گفت: ضربه زدن به زیرساخت‌های سلامت کشور از جمله سلامت کشاورزی، دامی و غیره از اهداف دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، دکتر علی کرمی، در اولین کنفرانس ملی غذا از مزرعه تا سفره گفت: دیروز در عرصه جنگ سخت می‌جنگیدیم و امروز باید در عرصه جنگ نرم حضور داشته باشیم، شعار بنده حفاظت از امنیت ملی و سلامت مردم شریف ایران، منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی کشور است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز چهره تهدیدات با توجه به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف تغییر کرده است؛ تهدیدات سخت تبدیل به تهدیدات نرم شده است که از جمله آن‌ها تهدیدات فرهنگی، سایبری، اقتصادی، سیاسی، علمی و فناوری است.

این متخصص بیوتکنولوژی پزشکی افزود: ضربه زدن به زیرساخت‌های سلامت کشور از جمله سلامت کشاورزی، دامی و غیره از اهداف دشمن است.

کرمی، با بیان اینکه سه واژه کلیدی در امنیت غذایی وجود دارد، گفت: این سه واژه عبارتند از؛ ایمنی غذا، امنیت غذا و دفاع غذایی؛ دفاع غذایی بیوترروریسم است، یعنی دشمن عمداً غذا را آلوده می‌کند که نتیجه آن را با افزایش بیماری‌ها در جهان می‌بینیم، بنابراین مشکل جهانی است، نه داخلی.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک در ادامه با بیان اینکه فست فود‌ها، غذاهای صنعتی و فرآوری شده که دارای انواع افزودنی‌ها است را وارد سفره‌های ایرانی‌ها کرده‌اند، گفت: انواع شکلات، آدامس، چیپس و پفکی که کودکان ما می‌خورند دارای افزودنی‌های زیادی هستند که عمدتاً از کشورهای چین و تایلند وارد می‌شود.

کرمی، متذکر شد: در مدارس ما توزیع چیپس و پفک ممنون اعلام شده اما هنوز تلویزیون تبلیغات چیپس و پفک دارد.

این متخصص بیوتکنولوژی پزشکی ادامه داد: تجهیزات مدرن الکترونیکی مانند مایکروویو، وایرلس و موبایل که دارای اشعه‌های زیان بار است را وارد خانه‌های ما کرده‌اند، و ما را در معرض اشعه‌های خطرناک قرار داده‌اند که بخشی از دلایل افزایش عقیمی و ناباروری در کشور ما است.

وی، عوامل بیماری در کشور را در سه دسته تبدیل سبک تغذیه سنتی به صنعتی، عدم تحرک و ورزش و نبود محیط آرام و آلودگی‌های محیط زیست تقسیم بندی کرد.

غرب پزشکی سنتی را در ایران نابود کرده است
این فوق تخصص مهندسی ژنتیک در ادامه با بیان اینکه کشورهای غربی پزشکی سنتی را در ایران نابود کرده‌اند، افزود: اما خودشان از پزشکی سنتی ایران استفاده می‌کنند و به ما دستور می‌دهند از داروهای شیمیایی استفاده کنیم؛ داروخانه‌های ما پر از داروهای شیمیایی شده است، در بخش رادیولوژی فاجعه رخ داده و آمار‌ها می‌گوید ۸۰ درصد سی تی اسکن و رادیولوژی‌های انجام شده در ایران غیر ضروری است.

وی افزود: توطئه غرب علیه سلامت مردم ایران از ۶۰ سال پیش با شعار پیشرفت و تمدن بزرگ آغاز شد که طی آن سبک زندگی ایرانی- اسلامی ما را تغییر دادند، به طوری که رئیس سازمان انتقال خون کشور می‌گوید حجامت حرام است! در صورتی که پیامبر اسلام می‌گوید حجامت واجب است؛ می‌بینید که چگونه غرب و بخصوص انگلیسی‌ها فرهنگ کشور را عوض کرده‌اند.

وی افزود: در آلمان بیش از هفتاد درصد دارو‌ها منشأ گیاهی دارند و در آمریکا و هند ۴۰ تا ۵۰ در صد؛ اما در ایران تنها ۹ درصد دارو‌ها منشأ گیاهی دارند.

دشمن جامعه هدف کشور را مشخص کرده است
کرمی، تصریح کرد: دشمن جامعه هدف را در کشور ما پیدا کرده است؛ مکمل‌های بدنسازی را در اغلب باشگاه‌های ورزشی عرضه کرده که این مکمل‌ها به دلیل داشتن هورمون‌های غیرمجاز باعث عقیمی شدید می‌شود تا نسل جوان را نابارور کند.

وی متذکر شد: هنری کسینجر بهترین راه وابسته کردن کشور‌ها را از راه غذا می‌داند و می‌گوید جمعیت جهان را باید به دو میلیارد نفر کاهش داد و راه خلاص شدن از چهار میلیارد نفر دیگر از طریق ویروس ایدز و غذا است.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, غرب پزشکی سنتی را در ایران نابود کرده است,
,
,
,
,
,
,
, دشمن جامعه هدف کشور را مشخص کرده است,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه