اخبار داغ

مداح اهل‌بیت (س) :

پیام شهدای مدافع حرم به ما دل کندن از تعلقات دنیوی است

پیام شهدای مدافع حرم به ما دل کندن از تعلقات دنیوی است
سید رضا نریمانی گفت: ما باید با تأسی از شهدا و مدافعان حرم، دل کندن از دنیا را در خودمان تقویت کنیم تا در هرلحظه که نیاز به دفاع از حریم اهل بیت بود، بتوانیم با ازخودگذشتگی از حریم اهل بیت (ع) دفاع بکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوانا، سیدرضا نریمانی اظهار کرد: مداحان باید در زمینه بصیرت دهی و تبیین شخصیت شهدای مدافع حرم که تربیت یافته مکتب اهل بیت و عاشورای حسینی هستند نهایت تلاش خود را بکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوانا،,

این مداح اهلبیت (س) پیامی که شهدا به ویژه شهدای مدافعان حرم به ما می دهند را دوری از تعلقات دنیوی عنوان کرد و گفت: ما در بازدید از خانواده محترم شهدای مدافع حرم به اتفاق‌نظر به این نتیجه رسیده ایم که شهدا واقعاً دل کنده از دنیا، فرزند، مال و .. بوده اند.

,

وی با اشاره به فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی که امام سجاد (ع) فرموده اند ای آقای من، محبت دنیا را از دلم بیرون کن، عنوان کرد: ما باید با تأسی از شهدا و مدافعان حرم، دل کندن از دنیا را در خودمان تقویت کنیم تا در هرلحظه که نیاز به دفاع از حریم اهل‌بیت بود، بتوانیم با از خود گذشتگی از حریم اهل‌بیت (ع) دفاع بکنیم.

,

نریمانی با تأکید بر اینکه مدافعان حریم اهل‌بیت مصداق بارز دوری از تعلقات دنیا بوده اند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته در مورد امتیاز این شهدا فرموده اند: امتیاز اول ، مظلومیت شهدای مدافع حرم است که در غربت به شهادت می رسند، یکی دیگر از ویژگی آن ها این است کـه آن ها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند و سومین امتیاز با دشمنی مبارزه کردند که اگر این‌ها مبارزه نمی‌کردند این دشمن داخل کشور می آمد.

,

شعار مرگ بر آمریکا در رگ و خون مردم ایران وجود دارد

, شعار مرگ بر آمریکا در رگ و خون مردم ایران وجود دارد,

مداح اهلبیت (س) همچنین در مورد تأثیر مستقیم نقش مداحان در حضور و مشارکت مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به اینکه مداحان دارای تریبون هستند باید از این جایگاه نهایت استفاده را ببرند و مردم را برای حضور باشکوه تر در راهپیمایی و انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق نمایند.

,

وی با بیان اینکه دشمن امروز نگاه می کند که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه شعاری می دهند، اظهار کرد: مداحان باید در خصوص آگاهی بخشی و بصیرت دهی به آحاد مردم مشغول باشند، دشمنان کشور اسلامی ما به دنبال این هستند با توجه به برجامی که اتفاق افتاده است آیا هنوز شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود یا نه، ولی آن‌ها باید بدانند شعار مرگ برآمریکا در رگ و خون مردم ایران وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه