اخبار داغ

در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی:

جهانگیری: مراقب نحوه‌ اجرای برجام هستیم

جهانگیری: مراقب نحوه‌ اجرای برجام هستیم
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه ایران به همه‌ی اهداف خود در مذاکرات هسته‌ای دست یافت گفت: دنیا امروز از موضع احترام با جمهوری اسلامی ایران برخورد می‌کند و ما نیز با دقت مراقب نحوه‌ اجرای برجام و امکان بروز برخی شیطنت‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا،  اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در جریان سفر یکروزه خود به استان قم در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور اظهار کرد: با تحولات رخ داده ان‌شاءالله سال آینده سال رونق اقتصادی، کاهش فشار بر مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به افتتاح چندین طرح عمرانی در استان قم اشاره کرد و گفت: از نگاه دولت حل مسائل شهر قم اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین دلیل در این سفر علاوه بر افتتاح تصفیه خانه فاضلاب کلنگ احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی نیز زده شد تا مردم بیش از پیش از امکانات رفاهی و بهداشتی بهره‌مند شوند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام از دولت اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در چارچوب سیاست‌ها و رهنمودهای انجام شده نسبت به حل مشکلات و توسعه ایران اسلامی و تقویت انسجام و وحدت ملی همت کنیم.

در این دیدار همچنین آیت الله صافی گلپایگانی نیز با تاکید بر اهتمام دولت در رشد و تعالی ایران اسلامی برطرف شدن فقر و حفاظت از حقوق مردم، تلاش برای جلب رضایت خدا و حضرت ولی عصر (عج) را در همه امور لازم دانست و گفت: خوشبختانه دولت بر اساس عقلانیت امور را پیش می‌برد و در مذاکرات هم موفقیت حاصل شد که باید از زحمات کسانی که در مسیر اعتلای کشور و موفقیت مردم گام بر می‌دارند قدردانی کرد.

این مرجع تقلید بر تلاش همگان برای حفظ دین و هویت دینی تاکید و از دهه‌ی فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان دهه‌ی شکر یاد و اظهار کرد: باید تلاش کرد در همه‌ی حوزه‌ها به ویژه مباحث علمی پیشرفت کنیم تا عظمت ایران اسلامی را به عنوان یک الگو که موجب غبطه برای دیگران می شود بیش از پیش مهیا شود. 

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه