اخبار داغ

ایوبی: دخالتی در کار داوران نداشتم

ایوبی: دخالتی در کار داوران نداشتم
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد که هیچ دخالتی در کار داوران جشنواره فیلم فجر نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله ایوبی شامگاه 20 بهمن ماه در ضیافتی که برای معرفی نامزدهای جشنواره فیلم فجر در هتل لاله برپا شد، تاکید کرد: این کم لطفی است که بعضی از دوستان معتقدند داوران جشنواره تحت تاثیر مدیران سینمایی بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ایوبی ادامه داد: هیات داوران متشکل از هنرمندان برجسته سینما است، مگر می شود این هنرمندان تحت تاثیر مدیران باشند؟!

,

 

,

این مدیر هنری افزود: بنده فقط یک تماس تلفنی با یکی از این عزیزان داشتم و به ایشان گفتم عدالت را رعایت کنید و به جز آن هیچ توصیه دیگری نداشتم و ندارم و اگر غیر از این است دوستان شهادت دهند.

,

 

,

رییس سازمان سینمایی گفت: در حق خودمان و سازمان سینمایی کم لطفی نکنید. بعضی دوستان گاهی از دخالت کردن ما در بعضی امور انتقاد دارند و گاهی هم می گویند چرا در کارها دخالت نمی کنید؟! بنابراین این سخنان متناقض را می شنویم اما من همه اینها را به حساب عظمت جشنواره فجر می گذارم.

,

 

,

ایوبی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از فیلم های سی و چهارمین جشنواره فجر، اضافه کرد: چند روز باشکوه را گذراندیم که اتفاقات خوشایند زیادی به همراه داشت و اگر گاهی هم اتفاقات ناخوشایندی دیدیم آن را به حساب عظمت جشنواره فجر می گذاریم.

,

 

,

وی گفت: جشنواره فجر مجموعه ای از اتفاقات است که یکی از آنها گرفتن سیمرغ است اما ویژگی های دیگری هم دارد مانند دور هم بودن، ارتباط با مردم و ... و خوشبختانه صف های طولانی مردم در مقابل سینماها خستگی همه ما را از تن به در برد.

,

 

,

رییس سازمان سینمایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سینما نبود شاید مردم خیلی دهه فجر را احساس نمی کردند چون جشنواره فیلم فجر است که این دهه را شکوهمند می کند.

,

 

,

به گزارش ایسنا، این مهمانی با حضور جمعی از سینماگران، نامزدهای جشنواره فیلم فجر، هیات داوران آن و ... در حال برگزاری در هتل لاله است.

,

 

,

در این برنامه همه نامزدهای بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر لوح تقدیر و هدایایی را دریافت کردند. محمد حیدری دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به همه نامزدها هدایایشان را اهدا کرد.

,

 

,

این برنامه با حضور هنرمندانی همچون رضا کیائیان، رضا میرکریمی، فرهاد توحیدی، نوید محمدزاده، فرزاد موتمن، مهرداد اسکویی، ساره بیات، الهام کردا هومن سیدی، طناز طباطبایی، امیر جدیدی، ژاله صامتی، محمدحسین مهدویان و ... که همگی نامزدهای دریافت جایزه هستند و هنرمندان دیگری همچون رویا تیموریان، مسعود رایگان، مهتاب کرامتی، غلامرضا موسوی، جمال ساداتیان، بهرام عظیم پور، حمید فرخ نژاد، علی معلم، ابوالحسن داوودی، کیومرث پوراحمد، نیکی کریمی، مهدی کرم پور، مجید مظفری، سامان مقدم، سعید سعدی و ... برگزار شد و اجرای برنامه را سونیا پوریامین بر عهده داشت.

,

 

,

بهنوش بختیاری یکی از نامزدهای بازیگری زن هنگام دریافت لوح تقدیرش خطاب به پوریامین، گفت: همیشه آرزو داشتم شما را از نزدیک ببینم و این لحظه جزو رویایی ترین لحظه های زندگی ام است.

,

 

,

از میان نامزدهای نقش مکمل بازیگری زن فقط ژاله صامتی و بهنوش بختیاری حضور داشتند و از میان نامزدهای بازیگری مرد هم پیمان معادی غایب بود.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه