اخبار داغ

شریعتمداری در دماوند:

دشمن راه از بین بردن ایران اسلامی را استفاده از فن رزمی جوجیتسو می‌داند

دشمن راه از بین بردن ایران اسلامی را استفاده از فن رزمی جوجیتسو می‌داند
مدیر مسئول روزنامه کیهان در دماوند با بیان اینکه، نشریات آمریکایی اعتراف دارند که قدرت آمریکا در منطقه به‌اندازه یک بندانگشت هم نیست، گفت: استفاده از استراتژی جوجیتسو برای ضربه به‌نظام اسلامی، فرمول جدید نظریه‌پردازان غربی است و شکار سابقه‌دارهای شناخته‌شده، نفوذ در مراکز ساختاری و شایعه‌سازی از ابزارهای این طرح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تارود، حسین شریعتمداری در مراسم ۱۰ شب سخنرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهر دماوند  با اشاره به اینکه امروز وضعیت خطیری و نه خطرناکی هستیم، اظهار کرد: امروز در حال گذر از عقبه‌ای هستیم و همچنان که شاهد گسترش چه در نهاد درونی و چه در بعد بیرونی انقلاب بودیم، از این پس نیز شاهد باشیم؛ به فرموده امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی ادامه نهضت رسول اکرم (ص) است و در فرمایش اخیر رهبری، بیعت با امام و انقلاب، بیعت با رسول اکرم است و از آن به بعثت دوم یاد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی  با اشاره به اینکه عصر عاشورا، وقتی امام مظلوم ما تنها مانده بود و همه یارانش شهید شده بودند، باز  هم ندای ” هَل مِن ناصر یَنصُرنی” سر می‌دادند و عده‌ای در این اندیشه بودند که امام چه کسی را فرا می‌خواند. آن روز کسی نمی‌دانست که این ندا در تاریخ می‌پیچد و به ایران اسلامی می‌رسد و عصری به تعبیر حضرت آقا، عصر خمینی آغاز می‌شود و کتابی باز می‌شود که این کتاب در گذر زمان در هاله‌ای از فراموشی فرو رود و به دورانی رسیدیم که نوبت اجرایی شدن راه‌های و روش‌های ترسیمی اسلام است.

,

*درگیری با نظم سلطه، درگیری ماهوی است

, *درگیری با نظم سلطه، درگیری ماهوی است,

مدیرمسئول روزنامه کیهان  با بیان اینکه درگیری ما با نظام سلطه، درگیری ماهوی است، تصریح کرد: این به این معنا است که اسلام ناب، ظلم‌ستیز است و وقتی این نسخه را بر حاکمیت می‌نشانید، نظام سلطه که خوی استکباری دارد، در برابر شما قد علم می‌کند.

,

شریعتمداری با اشاره به اینکه این درگیری پایان‌پذیر نیست، مگر آنکه یک طرف عقب‌نشینی کند، خاطرنشان کرد: در غیر این صورتدرگیری‌ها در میدان‌های مختلف، ادامه پیدا می‌کند که یک روز جنگ تحمیلی و یک روز تحریم است و روز دیگر جنگ سفارت‌خانه‌هاپیش می‌آید و اصل درگیری، پابرجاست.

,

وی بیان کرد: در این راه حریفی داریم که اهرم‌های مختلف را به‌کار بسته و به نتیجه نرسیده است و در مسیر به دنبال خطاها گشته و مشاهده کرده است که فرمول کودتا ناکام ماند؛ زیرا کانون نقطه در یک نقطه متمرکز نیست و چندین کودتا ناکام ماند.

,

* دشمن راه از بین بردن ایران اسلامی را استفاده از فن رزمی جوجیتسو می‌داند

, * دشمن راه از بین بردن ایران اسلامی را استفاده از فن رزمی جوجیتسو می‌داند,

مدیرمسئول روزنامه کیهان  افزود: جنگ و گزینه نظامی نیز کارساز نبود و این جمله که گزینه نظامی روی میز است تنها یک بلوف است و در هشت سال جنگ تحمیلی، این مسیر را آزموده‌اند و تجهیزات فرانسوی، آلمانی و … در جنگ استفاده می‌شد و تمام مستکبران در برابر ما بودند و به نتیجه نرسیدند.

,

شریعتمداری خاطرنشان کرد: اما این به این معنا نیست که دشمن خواب است؛ بلکه دشمن بیدار است و اگر به قول فرمایش امام، ما آمریکا را رها کنیم، او ما را رها نخواهد کرد و امروز اگر جریانی که استکبارستیز نیست، در امورات کشور قرار گیرد، مانند این است که خاکریز دشمن را در خاک خود قرار دهیم.

,

وی با بیان اینکه ما باید دروازه‌های ورود حریف را بشناسیم، تأکید کرد: آنچه امروز به قول رابرت داماس دروازه ورود و راه از بین بردن ایران اسلامی است، استفاده از فن رزمی جوجیتسو است. در این فن از توانمندی‌ها و امکانات حریف، علیه خودش استفادهمی‌شود و در مورد ایران اسلامی، بحث نفوذ است.

,

*شکار سابقه‌دارهای شناخته‌شده، یکی از انواع خطرناک نفوذ است

, *شکار سابقه‌دارهای شناخته‌شده، یکی از انواع خطرناک نفوذ است,

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه در اینجا نفوذ در ابعاد ترور و خرابکاری موردنظر نیست، افزود: اگر حریف به کانون‌هایتصمیم‌ساز و سیاست پرداز شما نفوذ کند، از امکانات خود شما، علیه شما استفاده می‌کند که این نفوذ بسیار خطرناک و نفوذ در ساختار نظام است و به نمونه‌هایی از این مورد، اشاره می‌شود.

,

DSC_0328

, DSC_0328,

شریعتمداری با تأکید بر لزوم استفاده از داشته‌ها و دانسته‌ها و استفاده از آن در بزنگاه‌ها و استخراج نسخه عملی از آن، تصریح کرد: یکی از انواع نفوذ که بسیار خطرناک است و با بصیرت مردم تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است، شکار سابقه‌دارها می‌باشد.

,

وی افزود: این‌گونه افراد دو ویژگی سابقه مثبت در نظام و شناخته شدن این سابقه‌دارند؛ ممکن است کسی باشد که این سوابق را داشته باشند و برای مردم، شناخته‌شده نباشد و مانند یک مدیر اطلاعاتی، برای مردم ناشناس باشند؛ اگر افرادی با این سوابق درخشان و معروف، شکار شوند، تابلوی خودی با شناسنامه غیرخودی دارند.

,

*مردم نپرسیدند که شریح، قاضی زمان امام علی در کاخ ابن زیاد چه می‌کرد

, *مردم نپرسیدند که شریح، قاضی زمان امام علی در کاخ ابن زیاد چه می‌کرد,

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به جریان تاریخی پراکنده کردن طرفداران هانی بن عروه، بیان کرد: شخصی که به‌دروغ گفت که هانی را در کاخ ابن زیاد در سلامت کامل دیدم و با این حرف، قوم هانی را فریب داد، شخصی بود که در تابلوی بالا سرشنوشته‌شده بود شریح قاضی دوران حضرت علی (ع) و مردم؛ اما این سؤال در مردم نیامد که‌ای قاضی امام علی در کاخ ابن زیادچه‌کار می‌کردی؟

,

شریعتمداری تصریح کرد: نخست‌وزیر، رییس مجلس و رییس‌جمهور هم که باشی، اما الآن کجا هستی و بااینکه کجا هستند و چه می‌گویند، می‌توان شناخت و مردم با بصیرت می‌یابند که این کلام نمی‌تواند از این زبان بیرون بیاید؛ افرادی سابقه مثبت و خوب دارند، اما حرف‌هایشان با خط انقلاب و امام نمی‌خواند و باید این افراد را بشناسیم تا فریب آن را نخوریم و در پی آب، پی سراب نرویم.

,

وی با تشریح اینکه طیف نفوذ گرچه ویژگی دارد، تأکید کرد: در میان مردم، نسبت به آینده ایجاد ناامیدی می‌کنند و کسی که ناامیدمی‌شود، احتمالاً راه‌رفته را بازمی‌گردد. کسی که به‌جای نقد دلسوزانه، ایجاد رعب می‌کند و به دنبال مرعوب کردن امت است و آدمی که مرعوب است، تسلیم می‌شود و در برای ایجاد رعب، توان حریف را بالا و توان خودی را پایین نشان می‌دهند و حریف را تمجید و خودی را تحقیر می‌کنند.

,

*کفش دزد توبه کرده مسجد را پیش‌نماز نمی‌کنند

, *کفش دزد توبه کرده مسجد را پیش‌نماز نمی‌کنند,

مدیرمسئول روزنامه کیهان  با اشاره به اینکه انتخابات یکی از راه‌های نفوذ است، تأکید کرد: از این کانال، وارد مراکز تصمیم‌سازمی‌شوند و برای عبور از این گذرگاه باید عبور کنیم، به سابقه نگاه کنیم و هم بشنویم چه می‌گوید و هم ببینیم که می‌گوید.

,

شریعتمداری با اشاره به اینکه ممکن است بگویند توبه کردیم، تاکید کرد: اگر کفش دزد توبه کند، می‌گویند بیا در مسجد نماز بخوان و دیگر پیش‌نماز نمی‌کنند؛ کسانی که به مقام معظم رهبری نامه نوشتند و افرادی انتخابات را تحریم کردند و شبهه تقلب مطرح کردند، آیا می‌توان به مراکز تصمیم‌ساز راه داد.

,

وی خاطرنشان کرد: باید دقت کنیم که شعارها متناسب با شناسنامه افراد باشد که وقتی وعده‌ای داده می‌شود، بایستی خواستگاه وعده را دید و اینکه کسانی که وعده دادند، تاکنون چه مقدار به وعده عمل کرده‌اند.

,

*مارپیچ سکوت سعی در اقلیت نشان دادن دیدگاه انقلابیون دارد

, *مارپیچ سکوت سعی در اقلیت نشان دادن دیدگاه انقلابیون دارد,

مدیرمسئول روزنامه کیهان  با اشاره به اینکه سوار شدگان بر اتوبوس انقلاب، فراوان هستند، گفت: اما مشکل آن است که فضا را در اختیار نمی‌گیرید و باید در فضا حضورداشته باشیم و اگر حضور نداشته باشیم، افرادی حضور می‌یابند که ممکن است آدرس را اشتباه دهند.

,

شریعتمداری با ذکر این نمونه از خاطرات خویش که سوار اتوبوسی بودیم که برای نماز نگه نداشت و چهار نفر معترض شدیم کهنهایتاً با جروبحث نگه داشت و ۲۱ نفر پیاده شدند و نماز خواندند و در حقیقت همه مسافران نمازخوان بودند؛ اما تابلو، تابلوی نمازخوانی نیست.

,

وی با این مثال که صلوات بلند، نفاق را از بین می‌برد، زیرا پرچم را بالا بردیم و کسانی که جویای راه هستند از شما آدرسمی‌گیرند، خاطرنشان کرد: ترفندی به نام مارپیچ سقوط وجود دارد که اگر کسانی در جامعه حس کنند که دیدگاهشان در اقلیت است، دیدگاهشان را مطرح نمی‌کنند.

,

*ارزش‌های انقلابی را با صدای بلند باید گفت

, *ارزش‌های انقلابی را با صدای بلند باید گفت,

مدیرمسئول روزنامه کیهان  بابیان اینکه حریف سعی می‌کند که دیدگاه‌های انقلابی و اسلامی را در اقلیت مطرح کنند، تأکید کرد: این عمل انجام می‌شود تا آن‌ها ارائه دیدگاه نکنند تا نهایت صدای آن دیدگاه در این مارپیچ، محو می‌شود.

,

 

,

DSC_0336

, DSC_0336,

شریعتمداری افزود: در ارائه دیدگاه انقلابی از فشارها و اتهامات نترسید و به‌مجردی که حریف در شما احساس ضعف کند، یک گام به جلو خواهد آمد و این جسارت در بیان دیدگاه ارزشی یک نقشه راه عملی است و باید به‌جرئت و صراحت بیان کرد.

,

وی با اشاره به اینکه کسانی که این توهم را می‌پراکنند که انقلاب اسلامی در مسیر خود رنگ‌باخته و از ابهت آن کاسته شده است، باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا دشمنی، دشمن، پررنگ‌تر و پرشتاب‌تر شده است، ادامه داد: خبرنگار یو اس تودیمی‌گفت که چرا شما نمی‌گذارید توافق شود و پاسخ دادیم که نمایندگان شما وقتی میز مذاکره می‌آیند، حواسشان به میز مذاکره نیست، به یمن، سوریه، عراق و… است و این از اقتدار این نظام است و نباید از این اقتدار مایه گذاشت و در برابر قمپز سعودی‌ها که باواسطه خواهان خروج محترمانه خود از یمن هستند، ضعیف عمل کرد.

,

*نقطه اشتراک تمام روسای جمهور آمریکا با امام خمینی (ره)

, *نقطه اشتراک تمام روسای جمهور آمریکا با امام خمینی (ره),

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه همین مدافعان حرم، نشان بر پویایی و تکاپوی دارد و این رویش‌های عظیم، در برابر ریزش‌ها نیز بوده است، خاطرنشان کرد: نیویورک‌تایمز نوشته بود که آمریکا به‌اندازه یک بندانگشت قدرت مانور در منطقه را ندارد و یک هفته‌نامه نیز نوشته بود که نقطه اشتراک امام خمینی (ره) و تمام رییس‌جمهورهای آمریکا این بوده است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

,

شریعتمداری با اشاره به طرح پنتاگون که به دنبال این هستند که یک پوسته از انقلاب اسلامی بماند و محتوا از بین برود و در این صورت حتی حاضرند حتی یک معمم بر سر کار بیاید، بیان کرد: وقتی اصل چیزی باشد، تقلبی آن ایجاد می‌شود و چون خط امام وجود دارد، نسخه تحریفی و تقلبی آن را علیه انقلاب اسلامی، می‌فرستند.

,

وی شایعه‌سازی را یکی  دیگر از تاکتیک‌های دشمن برای نفوذ برشمرد و گفت: ممکن است که بگوییم که شایعه زود آشکارمی‌شود؛ وی دشمن به همان زمانی نیاز دارد که شایعه در ذهن تو شکل بگیرد و حریف شایعه‌پراکنی می‌کند و وقتی مراجعهمی‌کنیم،  نادرستی آن مشخص می‌شود و برای مقابله با شایعه‌ها، باید با ظرفیت بود.

,

, , , , , , , , , , ,

, ,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه