اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد؛

برگزاری هم‌اندیشی سران و معتمدین عشایر کشور در خوزستان

برگزاری هم‌اندیشی سران و معتمدین عشایر کشور در خوزستان
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور از برگزاری همایش هم اندیشی سران و معتمدین عشایر کشور در استان خوزستان و به میزبانی بسیج عشایری سپاه ولیعصر(عج) در 24 و 25 بهمن ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سردار پاشا محمدی" مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج عشایر، از برگزاری همایش هم اندیشی سران و معتمدین عشایر کشور در استان خوزستان و به میزبانی بسیج عشایری سپاه ولیعصر(عج) خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

وی با تبریک و تهنیت یوم الله 22 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی بر فجرآفرینان و سلام و صلوات بر روح بلند و ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان گرانقدرش، افزود: در آغاز سی و هشتمین بهار آزادی، همایش هم اندیشی سران، معتمدین و بزرگان اقوام عشایر کشور در کربلای خوزستان به تاریخ های 24 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه این همایش با هدف تقویت هرچه بیشتر روح وحدت، انسجام ملی، همبستگی و هم گرایی جامعه عشایری کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: احیاء، تعامل و همدلی سران، معتمدین و بزرگان اقوام و مذاهب جامعه عشایری، به منظور هم افزایی و نقش آفرینی در مسائل ملی و منطقه ای از دیگر اهداف این همایش است.

,

سردار پاشا محمدی با اشاره به ضرورت بصیرت بخشی در آستانه انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن تمرکز، تلاشها بر تحقق اهداف منظور شده اجرای اردوی راهیان نور، زیارت یادمان های دفاع مقدس استان و بهره گیری از رزمایش فرهنگی شبهای آفتابی را نیز خواهیم داشت.

,

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در پایان گفت: مسابقه سراسری تیراندازی عشایر کشور با حضور نفرات برتر استانها و با هدف افزایش توان دفاعی و آمادگی رزمی بسیجیان عشایر در روز 25 بهمن ماه در شهرستان آبادان برگزار و به منتخبین استانها و 5 نفر برتر مسابقه کشوری جایزه ویژه اهدا خواهد شد.

,

 انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه