اخبار داغ

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی سرزمین نور:

برگزیدگان بخش‌های فیلم و فیلمنامه جشنواره سرزمین نور هفته آینده معرفی می‌شوند

برگزیدگان بخش‌های فیلم و فیلمنامه جشنواره سرزمین نور هفته آینده معرفی می‌شوند
مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت:برگزیدگان بخش های فیلم، انیمیشن و فیلمنامه تا هفته آینده مشخص می شوند و اسامی آنها در سایت سرزمین نور منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاعلی مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در گفتگو با خبرنگار کوله بار اظهار داشت: امسال آثار رسیده به جشنواره در بخش های فیلم، نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است که این مسئله باعث خرسندی ماست و امیدوارم این روند همچنان طی شود و در سال های آینده شاهد آثار حرفه ای بیشتری باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه احتمالا این جشنواره در برخی بخش ها برگزیده ای نخواهد داشت، افزود: احتمالا در برخی بخش ها از جمله کلیپ (نماهنگ) وفیلم تلفن همراه برگزیده ای نداشته باشیم که علت آن باید از سوی دبیرخانه مورد بررسی قرار بگیرد.

مسئول دبیرخانه جشنواره علت تاخیر در اعلام نتایج داوری آثار امسال را افزایش کیفیت نسبی آثار دانست و افزود: در جشنواره سیزدهم، بخشی از هیئت داوران را هیئت داوران جشنواره فیلم “عمار” تشکیل می دادند که امیدواریم این مسئله، مقدمه ای برای برداشتن گام های موثرتری در راستای همکاری و همراهی جشنواره های فرهنگی و هنری داخلی شود.

شاعلی اضافه کرد: در بخش فیلمنامه نیز امسال همچون سال های گذشته، دسته بندی فیلم نامه های کوتاه و بلند خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم با رایزنی هایی که با تهیه کنندگان سینما و تلویزیون انجام خواهیم داد، از برگزیدگان این بخش به اندازه توانمان حمایت کرده باشیم؛ چرا که در سال های گذشته نیز چند مورد رایزنی انجام شده که البته هنوز به عقد قرارداد منجر نشده است.

شاعلی ضمن بیان این مطلب که اسامی کاندیداهایی که به بخش نهایی راه یافته اند تا پایان هفته اعلام می شود افزود: کاندیداهای جایزه در رشته های فیلم و فیلمنامه و انیمیشن حدودا سی نفرند و تا پایان هفته معرفی می شوند. اسامی برگزیدگان نهایی نیز در هفته آینده مشخص خواهند شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره سرزمین نوردر ادامه، ضمن قدردانی از هنرمندانی که در بخش های فیلمنامه و فیلم شرکت کرده اند، گفت: ما از تمامی کسانی که پیگیر آثار خود از دبیرخانه جشنواره هستند، قدردانی می کنیم و از همه فیلمسازان و فیلمنامه نویسان عزیز تقاضا داریم تا اعلام نتایج نهایی شکیبا باشند.

وی افزود: هدف جشنواره سرزمین نور ثبت عواطف و احساسات زائران راهیان نور است و می تواند پلی میان نسل های امروزی با نسل دوران دفاع مقدس باشد.
گفتنی است جشنواره ملی سرزمین نور همه ساله در ۱۳ بخش از جمله عکس، فیلم، نمایشنامه خیابانی، فیلمنامه، شعر، متن ادبی، انیمیشن، خاطره، داستان، رمان، وبلاگ و وب‌سایت، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و… برگزار می شود که در حال حاضر علافمندان می توانند آثار خود را برای شرکت در دوره چهاردهم به این جشنواره ارسال نمایند.

بنابراین گزارش، سامانه الکترونیکی ارسال آثار جشنواره سرزمین نور در سایت www.sarzaminenoor.ir فراهم شده و هنرمندان می‌توانند از طریق این سایت با جشنواره ارتباط برقرار کنند و آثار خود را برای شرکت در دوره چهاردهم از طریق این سایت ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه