اخبار داغ

گزارش مردمی؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن جنگ تبلیغاتی برای پاسداری از نظام و انقلاب / افراد با حضور خود در راهپیمایی انقلاب را تایید می کنند

حضور در راهپیمایی 22 بهمن جنگ تبلیغاتی برای پاسداری از نظام و انقلاب / افراد با حضور خود در راهپیمایی انقلاب را تایید می کنند
یک شهروند بیرجندی گفت: برای دفاع از وطن و انقلاب خود وظیفه داریم که در این راهپیمایی شرکت کنیم چرا که این راهپیمایی ها یک نوع جنگ تبلیغاتی برای پاسداری از نظام و انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی حاجی آبادی پرستار بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: دهه فجر شروعی برای پایان یک حکومت استبدادی و همچنین شروع دیگری برای پایه ریزی حکومت مهدوی مدنظر شیعیان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران را از زیر یوق استکبار و مستبدین جهان بخصوص آمریکا نجات داد و هم اکنون هم با توجه به وضعیت و جنگ و جدال های موجود در منطقه؛ بحمدلله در زیر سایه مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان امنیت خوبی در منطقه داریم و در تمام مرزهای آبی ، خاکی و هوایی امنیت خوبی برقرار است.

,

 

,

حاجی آبادی با بیان اینکه هر حضوری به معنای تایید انقلاب است تصریح کرد: خواسته من از تمام شهروندان انقلابی این است که در راهپیمایی فردا حضور پیدا کنند و در واقع حضور در این راهپیمایی وظیفه همه مردم است.

,

, ,

وی گفت: برای دفاع از وطن و انقلاب خود وظیفه داریم که در این راهپیمایی شرکت کنیم چرا که این راهپیمایی ها یک نوع جنگ تبلیغاتی برای پاسداری از نظام و انقلاب است.

,

 

,

 

,

حسین نصر آبادی؛ سوپروایزر بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند هم در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد: در واقع کل انقلاب اسلامی در دهه فجر و 22 بهمن خلاصه می شود.

, خاورستان؛ ,

 

,

وی افزود: ایجاد انقلاب اسلامی سبب شکوفایی ملت ایران شد و همچنین با تحقق این انقلاب، مردم ایران نسبت به دین و مسائل کشور خود آگاه تر شدند و پس از آن توانستند در تصمیم گیری ها و مسائل کشور خود دخالت داشته و شریک باشند.

,

 

,

نصرآبادی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بینشی به مردم داد تا در مسیر موفقیت آینده دنیا و آخرت خود گام بردارند. درواقع تاکنون همه موفقیت های کشور و آرامش و امنیت ما و فرزندان ما ثمره وجود انقلاب و ولایت فقیه است.

,

, ,

وی بیان کرد: حضور افراد در راهپیمایی 22 بهمن بر همه واجب است چرا که هر فردی با حضور خود انقلاب و نظام را تایید می کند و به دشمنان نظام و استکبار می فهماند که پس از گذشت سی و اندی سال از عمر انقلاب، هنوز هم ملت ایران پشتیبان انقلاب و نظام هستند و اجازه نداده اند تا کوچکترین خدشه ای به انقلاب اسلامی وارد شود.

,

 

,

نصرآبادی گفت: من سعی می کنم علاوه بر اینکه بصورت خانوادگی در راهپیمایی شرکت کنم، همکارانم را هم به حضور در این صحنه ترغیب کنم چرا که حضور تک تک افراد سبب می شود تا دشمن به این موضوع که هنوز هم حس و حال انقلابی مردم هنوز هم وجود دارد و هیچ تغییری نکرده است.

,

 

,

 

,

فرهنگی بازنشسته بیرجندی هم در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ با تاکید بر اهمیت راهپیمایی 22 بهمن؛ گفت: این راهپیمایی باید هرسال با شکوه تر از سال قبل برگزار شود.

, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است و حضور بیشتر مردم در این صحنه ها سبب ابهت جمهوری اسلامی ایران و ترس و لرز دشمنان خواهد شد.

,

, ,

وی تصریح کرد: من حتما در این راهپیمایی شرکت می کنم و با تمام ملت انقلابی استان همسو و هماهنگ خواهم بود و سایر شهروندان را هم به حضور در این راهپیمایی دعوت می کنم.

,

 

,

انتهای پیام /ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه