اخبار داغ

سرلشکر جعفری در دیدار با خانواده شهید فخیمی:

رویش های انقلاب بیشتر از ریزش هایش است/ اگر خانواده های شهدا نباشند انقلابی هم نخواهد بود

رویش های انقلاب بیشتر از ریزش هایش است/ اگر خانواده های شهدا نباشند انقلابی هم نخواهد بود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به پدر شهید فخیمی گفت: شما استوانه های این انقلاب هستید، اگر شما خانواده های شهدا نباشید، این انقلاب نیز نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، ظهر امروز فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی با خانواده این شهید دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دیدار که فرماندهان و یاران این شهید نیز حضور داشتند، سرلشکر جعفری با اشاره به وصیت این شهید اظهار داشت: معجزه ای در این انقلاب شده است که چنین شهدای جوانی نشان از رویش بیشتر انقلاب تا ریزش هایش دارد و ما باید در شکوفایی این استعدادها تلاش کنیم. در این نسل جوان انقلاب چنین جوان هایی فراوانند، برخی از اینها راهشان را پیدا می کنند و برخی از آنها نیز هستند که گم نامند و باید شناسایی شوند.

,

 

,

, ,

 

,

وی خطاب به پدر شهید گفت: شما استوانه های این انقلاب هستید، اگر شما خانواده های شهدا نباشید، این انقلاب نیز نخواهد بود. یاری دین خدا وابسته به همین تربیت و پرورش چنین فرزندانی با اعتقادات و روحیات شما است. شهدا قبل از اینکه شهید بشوند، خصوصیات بارزی داشته اند؛ نتیجه چنین فرزندی، ایمان، صداقت، لقمه حلال شما و شیر پاک مادر می باشد.

,

محمد علی جعفری با مقایسه شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس ابراز کرد: ارزش شهدایی که دور از خاک وطن، جانشان را در دست می گیرند و یا عشق مبارزه می کنند و شهید می شوند خیلی متفاوت تر از شهدایی است که احساس وظیفه کرده و در زمان جنگ شهید می شوند.

,

در ادامه پدر شهید فخیمی اذعان داشت: من عمرم را در دفاع مقدس سپری کرده و شیمیایی شدم، محمد رضا را تحویل نظام، انقلاب و آقا داده ام و اگر حضرت آقا دستور بدهند، هم خودم و هم فرزند کوچکم را فدای حضرت آقا میکنم؛ ما در خانواده کوچک خود 18 شهید تحویل انقلاب داده ایم.

,

 

,

, ,

 

,

وی با نشان دادن عکس شهیدی به سرلشکر جعفری توضیح داد: اسم این فرد، شهید پور حسین می باشد که پسر دایی ام بوده و در کردستان او را تکه تکه کردند. اصالتا هریسی هستیم ولی نزدیک 40 سال هست که در تبریز زندگی می کنیم. پسرم به پیرانشهر و عراق رفت و آمد زیادی داشت ولی برای اولین بار به سوریه میرفت و بعد از 10 روز به شهادت رسید.

,

این پدر شهید با اشاره به وصیت نامه فرزندش، بیان داشت: در این وصیت نامه او اکثرا در مورد تبعیت از ولایت فقیه صحبت کرده و در آخر خطاب به برادر کوچکش ضمن مطیع ولایت بودن، توصیه کرده تا مابقی سال خمسی اش را بپردازد. خدا هر کسی که قلب آقا را به درد می آورد، ذلیل کند.

,

وی در مورد وضیعت تاهل فرزند شهیدش گفت: او مجرد بود، یک بار برای خواستگاری رفتیم، پدر دختر گفت که به خاطر تعداد پیامبران، 124 هزار سکه میخواهیم، محمد رضا گفت که آقای من 14 سکه گفته است، اگر قبول می کنید انگشتر را بدهم؛ اگر نمیکنید، خود دانید.

,

در پایان این دیدار سرلشکر جعفری با تقدیم لوح سپاس از خانواده این شهید تجلیل کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه