اخبار داغ

مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره):

انقلاب اسلامی تنها یک واقعه در گذشته نیست، بلکه یک حرکت پویا است

انقلاب اسلامی تنها یک واقعه در گذشته نیست، بلکه یک حرکت پویا است
مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی تنها یک واقعه در سی و چند سال گذشته نبوده و بلکه یک حرکت پویا و رو به جلو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ودود حیدری، در گفت‌وگو با خبرنگار سینا گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان یک نماد، پشتوانه مردمی و ملی برای نظام جمهوری اسلامی است و ۳۷ سال است که در نظام اسلامی ثبت شده و از افتخارات کشور محسوب می‌شود.

مدیر عامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای پشتوانه توده‌های ملی و مردمی است، گفت: امسال همانند سال‌های گذشته با یک راهپیمایی پُرشور مواجه خواهیم بود، به تصور من، راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته تفاوتی‌هایی دارد، زیرا در آستانه انتخابات هستیم و ظهور و اظهار آمادگی بیشتر مردم در راهپیمایی نشان دهنده حضور بیشتر در همایش ملی و سیاسی انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال می‌تواند رنگ و بوی مشارکت بیشتر در انتخابات را به خود بگیرد و همراه با یک نگاه بصیرت آمیز و جدی‌تر مردم برای شرکت در انتخابات باشد؛ هر چه میزان حضور در انتخابات بیشتر باشد نشان این است که مردم به یک اندیشه متعالی‌تر دست پیدا کرده‌اند و سرنوشت کشور خود را رقم خواهند زد و برگ سرسبزی دیگر را در کارنامه خود ثبت می‌کنند.

ودود حیدری، به نکته‌ای اشاره کرد که در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال تکرار می‌شود؛ به بیان وی، در جشن ۲۲ بهمن هر سال، پشتوانه مردمی انقلاب نه تنها کمرنگ نمی‌شود بلکه با گذشتن سال‌های متمادی پُررنگ‌تر می‌شود و این امر در دنیا کم نظیر و بی‌بدیل بوده است.

عضو شورا مرکزی بسیج جامعه پزشکی، افزود: سابقه وقوع انقلاب‌های دیگر در دنیا وجود دارد اما معمولا بعد از گذشتن چند دهه پشتوانه‌های مردمی آن از بین می‌رود و یا خیلی کمرنگ می‌شود درحالی‌که جشن‌های انقلاب اسلامی ایران هر سال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی در پیامی جوانان را موتور متحرک و فعال این انقلاب که دارای نگاه‌های اندیشه‌وار و بافکر دانست و دانشجویان را بخش فعال و بابصیرت جامعه خواند و گفت: این دو گروه نقش موثری در به حرکت درآوردن توده‌های مردمی دارند؛ جوانان و دانشجویان کسانی هستند که اندیشه‌های متعالی انقلاب اسلامی را به عنوان رویش‌های انقلاب به نسل بعد منتقل می‌کنند؛ آن‌ها هر سال با بصیرت در مراسم‌های ملی شرکت می‌کنند و این امر نشان از این است که انقلاب اسلامی تنها یک واقعه در سی و چند سال گذشته نبوده و بلکه یک حرکت پویا و رو به جلو است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه