اخبار داغ

حضور ۲ ناوگروه نیروی دریایی در اقیانوس هند

حضور ۲ ناوگروه نیروی دریایی در اقیانوس هند
فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اعزام دو ناوگروه این نیرو به اقیانوس هند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اعزام دو ناوگروه این نیرو به اقیانوس هند خبر داد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری امروز در حاشیه اهتزاز پرچم امام رضا در منطقه چهارم نیروی دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی اظهار کرد: امروز دو ناوگروه نیروی دریایی ایران در اقیانوس هند اعزام شده و در حال گشت زنی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

وی با بیان اینکه یک ناوگروه در خلیج بنگال مهمان روز ملی هندوستان در شرق این کشور است، گفت: ناوگروه دیگر در خلیج عدن باب المندم در حال انجام ماموریت و تامین امنیت برای کشتی تجاری و نفتکش است.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور ناوگروه ها در هزاران کیلومتر دورتر از آب‌های ایران را نشانه اقتدار خواند و ادامه داد: امروز نیروی دریایی مقتدرانه در آب‌های آزاد حضور دارد.

,

وی در مقایسه نیروی دریایی ایران با گذشته تصریح کرد: هر سازمانی از سه بعد تشکیل می‌شود که شامل نیروی انسانی، تجهیزات و تاسیسات است.

,

سیاری با اشاره به اینکه در سال‌های قبل از انقلاب برای تربیت نیروی انسانی کاملا به کشورهای خارج به ویژه غربی ها متکی بودیم، افزود: در بحث ساخت تجهیزات به کشورهای غربی متکی بودیم و در زمینه ساخت تاسیسات نیز به طور کامل غربی ها برای ما ساخت و ساز می‌کردند.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه از سال پیروزی انقلاب تا امروز با همت بلند کارکنان نیروی دریایی تمام آموزش‌های این نیرو در داخل کشور انجام می‌شود، خودکفایی ایران در آموزش و تربیت نیروی انسانی در نیروی دریایی را از دستاوردهای مهم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: در بعد تجهیزات نیروی دریایی نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و ناوشکن‌هایی مانند دماوند در داخل کشور ساخته می‌شود.

,

سیاری فناوری نیروی دریایی ایران را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد:در جنوب کشور نیز تجهیزات نیروی دریایی تامین می شود.

,

وی در بعد تاسیسات اظهار کرد: در ساخت اسکله و موج شکن و سازه های خاق نیروی دریایی به خودکفایی رسیده‌ایم.

,

فرمانده نیروی دریایی ارتش دستاوردها و خودکفایی این نیرو را حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی دریایی و به برکت انقلاب بیان کرد.

,

وی متذکر شد: امروز در جایگاهی ایستاده‌ایم که حرف برای گفتن داریم و نیروی دریایی امروز هزاران کیلومتر دورتر از ساحل جمهوری اسلامی ایران امنیت خطوط مواصلاتی را در دریای آزاد تامین می‌کند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه