اخبار داغ

دویچه وله گزارش داد:

هدف مسکو از عملیات هوایی در سوریه چیست؟

هدف مسکو از عملیات هوایی در سوریه چیست؟
خبرگزاری آلمانی «دویچه وله» در گزارشی به تحلیل اهدف مسکو از انجام حملات هوایی در سوریه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  خبرگزاری «دویچه وله» آلمان با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: حملات هوایی مسکو در سوریه با هدف تأمین پشتیبانی هوایی برای عملیات زمینی نیروهای نظامی سوریه صورت می‌گیرد. ارتش سوریه به یاری این حملات توانسته است به پیروزی‌هایی قابل‌توجهی علیه تروریست‌ها در شهر «حلب» دست یابد. یک‌سال پیش، حتی تصور این پیروزی‌ها نیز غیرممکن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در ادامه گزارش ادعا شده است: «حملات هوایی روسیه باعث آوارگی هزاران سوری شده که به مرزهای ترکیه سرازیر شده‌اند. «آنگلا مرکل،» صدراعظم آلمان، با انتقاد از حملات هوایی مسکو در پشتیبانی از نیروهای زمینی سوریه، درخصوص آوارگی ساکنان حلب ابراز نگرانی کرد. کرملین می‌گوید شواهدی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد. ارتش دولتی سوریه در روزهای گذشته، پیروزی‌های چشمگیری در شهر حلب به‌دست آورده است. این شهر مدت‌ها تحت کنترل تروریست‌ها قرار داشت. با کنترل کامل شهر بوسیله نیروهای دولتی سوریه، کفه معادله به‌نفع ... "بشار اسد،" سنگینی خواهد کرد که با توجه به رویداد‌های اخیر، احتمال وقوع آن بعید نیست. این در حالی است که روسیه اصرار دارد جنگنده‌های این کشور مواضع تروریست‌ها را بمباران می‌کنند.»  
,
 
,
نگارنده گزارش سپس می‌افزاید: همزمان با آغاز عملیات نیروهای ارتش سوریه، گفتگوهای صلح این کشور، که با هدف پایان دادن به سال‌ها ناآرامی در سوریه آغاز شده بود، بدون دست‌یابی به راه‌حلی متوقف شده است.از همان ابتدا هم واضح بود این گفتگوها راه به جایی نخواهد برد. 
,
 
,
در پایان گزارش آمده است: شکست معارضان در حلب به‌‌منزله از دست دادن اهرم فشار در گفتگوهای بین‌المللی آتی درخصوص آینده سوریه خواهد بود.   
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه