اخبار داغ

حجت الاسلام صالح نیا در گفت‌وگو با آناج:

دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی با برجام به پایان نمی‌رسد/ دولتمردان باید بدانند که مخالفت با آرمان‌های انقلاب به نفع کشور نیست

دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی با برجام به پایان نمی‌رسد/ دولتمردان باید بدانند که مخالفت با آرمان‌های انقلاب به نفع کشور نیست
امام جمعه ی غرب تهران اظهار کرد: دشمنی آمریکا و برخی کشورهای غربی با انقلاب اسلامی، ایدئولوژیک و اعتقادی است و با ثمرات ناقص و مقطعی چون برجام به پایان نمی رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یحیی صالح نیا در  گفت‌وگو با  آناج، با بیان اینکه برجام موجب اتمام دشمنی آمریکا با ایران نیست، اظهار داشت: دشمنی غالب سیاستمداران آمریکا با مردم ما دشمنی اعتقادی و ایدئولوژیک است و آنها با صدور آرمان های انقلاب اسلامی  به کشورهای دیگر، حمایت ایران از حزب الله و حماس و با صداقت سیاسی کشور ما در مبارزه با تروریسم مشکل دارند؛ لذا دشمنی آنان با ثمراتی چون برجام که به صورت مقطعی و ناقص در زمینه مسائل اقتصادی است، تمام نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تا زمانی که سیاست های خصمانه آمریکا و جهان استکبار علیه ملت ایران و نظام اسلامی ما ادامه دارد، ما نیز فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

,

امام جمعه غرب تهران با اشاره به تلاش برخی دولتمردان و سیاستمداران داخلی در جهت تغییر اصول انقلابی از جمله استکبارستیزی، توضیح داد: از جمله کلمات پر تکرار امام خمینی(ره) در سخنرانی ها و صحبت هایشان در جریان انقلاب، استکبار، خودکامگی، استعمار، دخالت آمریکا و کشورهای غربی در امور خاورمیانه و ایران است و هنگامی که براساس یک گفتمان، آمریکا شیطان بزرگ و رییس جمهور آن مغبوض ترین فرد برای ملت ایران تلقی می شود، دیگر هیچ دولتمرد و اهل سیاستی نمی تواند بر خلاف آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اظهار نظر و عملکردی داشته باشد.

,

صالح نیا تاکید کرد: تمام دولتمردان و سیاست مداران داخلی توجه داشته باشند که انقلاب ما اسلامی است و امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار، آن را در ده ها هزار صفحه (به نام صحیفه نور) به خوبی بیان و ترسیم کرده اند.

,

وی متذکر شد: دولتمردان و سیاست مداران بدانند مخالفت با آرمان های انقلاب اسلامی  نه به نفع کشور و نه به نفع اشخاص است و اگر اشخاصی چنین رویکردی را در پیش بگیرند از خیل عظیم مردم جدا شده و به بی بصیرتی متهم و محکوم می شوند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه