اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه در راهپیمایی 22 بهمن تبریز مطرح کرد؛

تحولات میدانی و سیاسی محور مقاومت در ضابطه ی انقلاب اسلامی قرار دارد/قصد امروز دشمن اینست که بذل تردید بر ذهن و قلب جوانان ما بنشاند

تحولات میدانی و سیاسی محور مقاومت در ضابطه ی انقلاب اسلامی قرار دارد/قصد امروز دشمن اینست که بذل تردید بر ذهن و قلب جوانان ما بنشاند
سردار سلامی گفت: تبریز از 29 بهمن 56 تا 8 دی 88 همواره خاکریز دفاع از انقلاب اسلامی شناخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون ، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در راهپیمایی 22 بهمن تبریز گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تبریز یک فریضه است. تبریز پیشگام و پرچمدار انقلاب اسلامی است و آفرینش گر وقایع بزرگ در مسیر نهضت اسلامی ماست. تبریز از 29 بهمن 56 تا 8 دی 88 همواره خاکریز دفاع از انقلاب اسلامی تلقی می شود.  تبریز سرزمین مجاهدان دلسوز و باشرف و شجاعت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

سردار سلامی گفت: خورشید تابناک اسلام عزیز با انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در جامعه ی اسلامی جهان تابیدن گرفت. تا زمانی که اسرائیل غاصب را بر ممالک اسلامی مسلط کردند و هیچ کس در مقام منادی ظاهر نشده بود تا اینکه امام بزرگوار طلوع کرد. انقلاب، باطل السحر فتنه های دشمنان اسلام است. پیام انقلاب امام، عدالت و آزادی بود. به همین دلیل جهان استکبار همگی بسیج شدند تا در یک واکنش جهانی سازمان یافته برای شکست دادن انقلاب اسلامی برنامه ریزی کنند. توطئه های تجزیه طلبانه، جنگ تحمیلی و ترورها همگی آغاز شد اما انقلابیون همگی آنها را خنثی کردند.

,

تحولات میدانی و سیاسی محور مقاومت در ضابطه ی انقلاب اسلامی قرار دارد

,

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ترکیب سه عنصر امام، امت و اسلام سد محکمی در مقابل استکبار ایجاد کرده است. دشمن بعد ها یک حصر اقتصادی ویرانگر را علیه ملت ایران برنامه ریزی کرد. این حصر حتی آمریکا را فرومی پاشید. اما ایران بزرگ به برکت روح الهی رهبرش و صبر و استقامت و به برکت مکتب قرآن، در مقابل تحریم همه جانبه ی جهانی ایستاد.

,

وی افزود: ما توانستیم در این شرایط سخت مرزهای پیشرفت را در نوردیده و به باشگاه کشورهای دارای انرژی صلح آمیز هسته ای پیوستیم. به همین دلیل برای مهار کشور ما در دستیابی به قله های بلند علمی، دانشمندان علمی ما را ترور کردند. آنقدر دانشمند تکثیر شده بود که ترور چهار دانشمند نه تنها خللی در کار ما وارد نکرد بلکه خون آنها مایه ی پیشرفت های اساسی شد. ما در ردیف پیشرفته ترین تاسیسات صنعتی جهان قرار داریم. ما به باشگاه فضایی جهان پیوسته ایم.

,

قصد امروز دشمن اینست که بذل تردید بر ذهن و قلب جوانان ما بنشاند

,

سلامی خاطرنشان کرد:  این خلاف قواعد جهانی است تا یک کشور در حصر اقتصادی قرار گیرد و پیشرفت کند. پیش از این هرجا اسرائیل با مسلمانان درگیر می شد، پیروز می شد. اما در چهار نبرد اساسی با انقلاب اسلامی دچار شکست مفتضحانه شد. حزب الله جوان بر اسرائیلی ها تاخت و چهار شکست بزرگ را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد. اینها همه نشنانه های قدرت یابی انقلاب اسلامی است. تحولات میدانی و سیاسی محور مقاومت در ضابطه ی انقلاب اسلامی قرار دارد. هیچ میز مذاکره ای برای حل مسائل منطقه نیست که ایران در یک طرف میز نباشد. ایران به عنوان تعیین کننده ی مسئله ی سوریه شناخته می شود.

,

رویارویی سمبلیک سربازان انقلاب با سربازان آمریکایی در خلیج فارس نماد مواجهه ی گزینه های روی میز آمریکا با ایران است

,

وی افزود: در عراق و یمن همه ی نیروهای متکی بر انقلاب شکل گرفته است و در اقصی نقاط جهان ظرفیت سازی و قدرت سازی کرده ایم. موشک های ما امروز با هر قدرت دلخواهی می توانند پایگاههای دشمن را تخریب کنند. ما عاجز از شمارش همه ی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم. قصد امروز دشمن اینست که بذل تردید بر ذهن و قلب جوانان ما بنشانند اما نمی دانند که تهاجمات فرهنگی آنها هیچ نتیجه ای جز دلبستگی بیشتر بر انقلاب نداشته است. شما رویارویی سمبلیک سربازان انقلاب را با سربازان آمریکایی دیدید و مشاهده کردید که این حادثه نماد مواجه ی گزینه های روی میز آمریکا با ایران است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه