اخبار داغ

تیراندازی در مریلند ۳ کشته برجای گذاشت

تیراندازی در مریلند ۳ کشته برجای گذاشت
یک فرد مسلح در یک حادثه تیراندازی دو معاون کلانتر در ایالت «مریلند» آمریکا را به ضرب گلوله کشت و سپس توسط مأموران پلیس کشته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پلیس آمریکا اعلام کرد که دو معاون کلانتر «مریلند» در حمله یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبکه «ان بی سی نیوز» گزارش کرد، یکی از شاهدان ماجرا می‌گوید که یکی از معاونان کلانتر در فروشگاه عرضه نان «پانیرا» واقع در «آبینگدون» ایالت مریلند در حالیکه با مظنون این حادثه صحبت می‌کرد، بدون دریافت هرگونه هشدار از سوی فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد.

,

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که دومین معاون کلانتر نیز درون یک رستوران مورد اصابت گلوله قرار گرفت. فرد مسلح از صحنه گریخت و او را در پایین یک تپه یافتند و به سمت او تیراندازی کردند و در همان صحنه جان خود را از دست داد.

,

عامل مسلح، «دیوید برایان ایوانز» 67 ساله شناسایی شد و نام دو افسر کشته شده در این حادثه منتشر نشده است.

,

یکی از شاهدان ماجرا که در فروشگاه عرضه نان پانیرا حضور داشت به خبرنگاران گفت که معاون کلانتر در کنار عامل مسلح نشسته بود و فرد مسلح بدون آنکه هشداری بدهد، به سمت معاون کلانتر تیراندازی کرد و او را کشت.

,

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی منجر می‌شود که تعدادی هم در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر نشد که قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا تصویب کند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه