اخبار داغ

آل هاشم در جمع راهپیمایان 22 بهمن در اردبیل:

گزینه فعلی و حتمی دشمن نفوذ است/ برجام موفقیت مجاهدان سیاسی و هدایت رهبری بود

گزینه فعلی و حتمی دشمن نفوذ است/ برجام موفقیت مجاهدان سیاسی و هدایت رهبری بود
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم اردبیل گزینه فعلی دشمن را نفوذ همه جانبه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حجت الااسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در سخنرانی مراسم باشکوه راهپیمایی مردم اردبیل در مصلی این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از پدیدهای بزرگ قرن 21 بوده و اقتدار این انقلاب خارج نشینان را متعجب ساخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی تصریح کرد: بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ایران هنوز ابعاد بیشتری از آن ناگفته مانده که نیاز دارد تبیین و تشریح شود.

,

وی با اشاره به اینکه این انقلاب از مساجد حوزه های علمیه و با هدایت و مدیریت امام راحل به پشتیبانی ملت وفادار ایران آغاز شد گفت: با ماهیت مردمی و مذهبی به سرانجامی روشن و سفید رسید.

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهوری اسلامی ایران با مقایسه انقلاب های کشورهای جهان با ایران خاطر نشان کرد: انقلاب هایی مانند فرانسه، الجزایر و غیره با دخالت جریانات و احزاب سیاسی و یا از راه کودتا و سرکوب برقرار می شوند اما تنها انقلابی که از دل آتشفشان ملت جوشید و برون ریخت انقلاب اسلامی ایران است.

,

آل هاشم انقلاب ایران را تنها انقلابی دانست که بدون اتکا و وابستگی مالی از قدرت های سیاسی جهان به خواسته خود رسید اظهار داشت: علاوه بر این بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت های فرعونی و مستکبر نیز به مبارزه برخواست.

,

وی سبقه فرهنگی انقلاب مردمی ایران نسبت به سایر حوزه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: از ویژگی های دیگر منحصر به فرد انقلاب ایران پیوند محکم دین و سیاست بود که امام راحل نیز بر آن تاکید داشتند و هجمه های به جدایی دین از سیاست را مورد عتباب قرار می دادند.

,

سیدمحمد علی آل هاشم توسعه و پیشرفت های هسته ای، نانو، سلول های بنیادی، صنایع داروسازی و موشکی ایران را بی نظیر دانست و افزود: این پیشرفت ها حاصل حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران از نظام بوده و حضور گسترده مردم اردبیل در راهپیمایی امروز نیز ژرف اندیشی فرهنگی از انقلاب را نشان می هد.

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران استقلال و عزت را ثمره انقلاب برشمرد و افزود: از دست آوردهای مهم دیگر انقلاب بیداری اسلامی بوده که به تعبیر امام راحل باید به جهان صادر شود.

,

وی دشمنان را ناتوان از ایستادن مقابل ملت و نظام اسلامی ایران دانست و افزود: دشمن توان و قدرت نیروهای مسلح را ارزیابی کرده و از دخالت های نظامی ناامید شده بنابراین بلاشک پروسه نفوذ را در پیش گرفته است.

,

وی نفوذ دشمن را شامل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: "بعد از موفقیت های برجام توسط دیپلماسی قوی و فعال که توسط مجاهدین دیپلماسی کشورمان با هدایت رهبری به دست آمده است، دشمن بیش از گذشته به اثرات انقلاب اسلامی و نفوذ فرهنگی آن پی برده و بنابراین به دنبال نفوذ برای اخلال و بهره برداری است".

,

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر بصیرت افزایی در این مقطع حساس تاکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و انسجام و همدلی نیاز داریم و باید پیرو محض ولایت فقیه بود.

,

آل هاشم ابراز امیدواری کرد: همین راهپیمایی گسترده مردم ایران با این بزرگی به حضور چشمگیر در پای صندوق های رای انتخابات منتهی شود تا وزنه و جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران سنگین تر و تقویت شود.

,

وی با قدردانی و تحسین برانگیز خواندن حضور مردم اردبیل در راهپیمایی باشکوه امروز بر انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: هر رای تیری بر قلب استکبار جهانی است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه