اخبار داغ

سرلشکر محسن رضایی:

تلاش برای محدود کردن ایران به مرزهایش/توطئه نفتی جدی تر از تحریم ها/تلاش دشمن برای تبدیل سپاه به گارد ریاست جمهوری

تلاش برای محدود کردن ایران به مرزهایش/توطئه نفتی جدی تر از تحریم ها/تلاش دشمن برای تبدیل سپاه به گارد ریاست جمهوری
محسن رضایی با اشاره به هر چند دشمن تحریم ها را برداشته است ولی با کاهش قیمت نفت درآمد نفتی سال آینده کشور با وجود افزایش دو برابری صادرات کمتر از امسال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم اراک در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به تاریخ پر افتخار ملت ایران اشاره کرد و گفت: استان مرکزی یک قطعه از تاریخ پر افتخار در ایران است که در جریان انقلاب اسلامی نقش تاریخی خود را ایفا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


رضایی اظهار کرد: مردم این استان از دل و دامن خود امام(ره) را تقدیم جامعه اسلامی کردند که عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد و ایران را از عقب ماندگی و فساد به درجه عالی رساند.

,
,


وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم  مردم استان مرکزی با تقدیم بیش از شش هزار نفر شهید دین خود را به نظام و انقلاب ادا و کارنامه خوبی را از خود ارائه کردند.

,
,

 

,

تحیر دشمنان از آمادگی ملت ایران برای جانفشانی در راه انقلاب بعد از 37 سال
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ایران بعد از گذشت 37 سال از انقلاب هنوز آماده جانفشانی برای آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و این موضوع دشمنان نظام را متحیر کرده است.

, تحیر دشمنان از آمادگی ملت ایران برای جانفشانی در راه انقلاب بعد از 37 سال, تحیر دشمنان از آمادگی ملت ایران برای جانفشانی در راه انقلاب بعد از 37 سال,
,


وی با اشاره به شهدای مدافع حرم بیان کرد: تمام این افراد به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شدند که نشان از روحیه شهادت طلبی مردم و خصوصا جوانانی دارد که دوران انقلاب را درک نکرده اند اما پیام انقلاب اسلامی را دریافته اند.

,
,


رضایی افزود: این انقلاب تنها انقلابی است که توطئه های فراونی بر علیه اش اعمال کرده اند ولی با این همه همچنان سربلند ایستاده است.

,
,


وی با بیان اینکه دشمنان هنوز دست از توطئه های خود برنداشته است ادامه داد: باید مراقب باشیم توطئه های دشمنان ما را از  اهداف و آرمان هایمان دور نکند.

دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام با تکید بر اینکه دشمن به دنبال جدایی دین از سیاست است افزود: دشمن با ترفندهای مختلف قصد دارد با جدایی این دو موضوع انقلاب را از رسیدن به اهداف خود دور کند.

,
,
,
,


وی گفت: در این راستا رئیس جمهور امریکا چهار بار برای رهبر معظم انقلاب نامه فرستاد که ایشان تنها پاسخ  نامه اول را دادند و نامه های بعدی را به خاطر دخالت های مستقیم امریکا در فتنه 88 جواب ندادند.

,
,

 

,

دشمن به دنبال برچیدن شورای نگهبان و مصادره حضور مردم به نفع خود است
رضایی با بیان اینکه دشمنان به دنبال مشارکت مردمی هم نیستند ادامه داد: دشمن به دنبال برچیده شدن شورای نگهبان است تا از این طریق افرادی که مد نظر خودشان است را روانه مجلس و دولت کنند و مشارکت مردم را به نفع خودشان رقم بزنند.

, دشمن به دنبال برچیدن شورای نگهبان و مصادره حضور مردم به نفع خود است, دشمن به دنبال برچیدن شورای نگهبان و مصادره حضور مردم به نفع خود است,
,

 

,

تلاش دشمن برای تبدیل سپاه به گارد ریاست جمهوری
وی با بیان اینکه دشمن از عملکرد و حضور سپاه پاسدارن ناراحت است بیان کرد: دشمن به دنبال این است تا سپاه پاسدران منحل و به گارد ریاست جمهوری تبدیل شود.

, تلاش دشمن برای تبدیل سپاه به گارد ریاست جمهوری, تلاش دشمن برای تبدیل سپاه به گارد ریاست جمهوری,
,


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که رهبری، مردم سالاری دینی و سپاه پاسدراران نباشد افزود: اگر این سه اصل نظام نباشند دوباره به دوران پهلوی و قاجاریه برمی گردیم.

,
,


رضایی به توطئه و تهدیداتی که دشمنان طی این 37 سال بر علیه انقلاب اسلامی روا داشتند اشاره کرد و گفت: تمام این توطئه ها و تهدید ها برای ایران فرصت هایی را به وجود آورد ولی دوستان  با چشم دوختن به خارج کشور از تحریم های اقتصادی که فرصت بزرگی برای شکوفایی اقتصادی بود به خوبی استفاده نکردند.

,
,

آیندگان می نویسند:فرصت بزرگ رشد و شکوفایی اقتصادی از دست رفت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با تاکید بر اینکه آیندگان خواهند نوشت که فرصت بزرگی برای رشد و شکوفایی اقتصادی را از دست دادیم بیان کرد: هرچند طرح دشمنان در تحریم اقتصادی با شکست مواجه شد اما از این فرصت به دست آمده بهتر می توانستیم استفاده کنیم.

توطئه فشار از بیرون و نفوذ از داخل در دستور کار دشمنان

, آیندگان می نویسند:فرصت بزرگ رشد و شکوفایی اقتصادی از دست رفت, آیندگان می نویسند:فرصت بزرگ رشد و شکوفایی اقتصادی از دست رفت,
,
,
, توطئه فشار از بیرون و نفوذ از داخل در دستور کار دشمنان , توطئه فشار از بیرون و نفوذ از داخل در دستور کار دشمنان ,


وی با اشاره به اینکه دشمن توطئه های جدیدی را برای چهار سال آینده ایران تدارک دیده است افزود: دشمن توطئه فشار از بیرون و نفوذ از داخل را در دستور کار خود قرار داده است.

,
,


رضایی اظهار کرد: زمانی که دشمنان از توطئه های گذشته خود نتیجه ای نگرفتند توطئه های جدیدی را برای مقابله با نظام تدارک  دیدند که باید مراقب باشیم.

,
,

 

,

تلاش برای محدود کردن ایران به مرزهایش/توطئه نفتی جدی تر از تحریم ها
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در راستای این توطئه دشمنان قصد دارند با استفاده از عربستان ، آل سعود و ترکیه دست و پای ایران را از منطقه خارج  و ایران در خاک خودش  محدود کنند.

, تلاش برای محدود کردن ایران به مرزهایش/توطئه نفتی جدی تر از تحریم ها, تلاش برای محدود کردن ایران به مرزهایش/توطئه نفتی جدی تر از تحریم ها,
,


وی به توطئه نفتی دشمنان هم اشاره ای کرد و گفت: هر چند دشمن تحریم ها را برداشته است ولی با کاهش قیمت نفت درآمد نفتی سال آینده کشور با وجود افزایش دو برابری صادرات کمتر از امسال خواهد بود.

,
,


رضایی اضافه کرد: با توطئه هایی که دشمنان در بحث قیمت نفت به وجود آورده اند در برخی از کشورها آب گران تر از هر بشکه نفت به فروش می رسد.

,
,


دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام افزود: در بحث نفوذ به داخل هم به صورت سراسیمه هیات های خود را در قالب هیات های تجاری، خبرنگار و توریست به ایران می فرستند.

,
,


وی ادامه داد: امریکا که طی 37 سال قصد منزوی کردن ایران را داشت امروز با برنامه ریزی از طریق نفوذ به داخل از طریق تجار و گردشگران قصد نفوذ به داخل را دارد.


رضایی با اشاره به اینکه برای مقابله با این توطئه دشمن باید انسجام و اتحاد داشته باشیم ادامه داد: دشمن با اعزام هیات های تجاری خود به ایران قصد دارد اقتصاد ما را منحرف کند و در این راستا به دنبال این است که اقتصاد ، کشاورزی و صنعت ایران را از ریل اصلی خارج و در مسیر مورد نظر خود قرار دهند.

,
,
,
,
,

دولت و مجلس دستپاچه نشوند
 دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام ضمن تاکید بر استفاده از فرصت و ظرفیت ورود فناوری و صنعت به کشور اظهار کرد: توصیه من به دولت مردان و مجلس این است که در مقابل این توطئه دشمن هول و دستپاچه نشوند؛ ما باید انتخاب کنیم که چه نوع سرمایه ای با چه صنعت و فناوری  وارد کشور شود.

, دولت و مجلس دستپاچه نشوند, دولت و مجلس دستپاچه نشوند,
,


رضایی با اشاره به اینکه اقتصاد باید با برنامه و مدیریت جلو برود ادامه داد: در این شرایط دولت نباید دست و پای خود را گم کند؛البته نقش مجلس آینده هم در این تصمصیم گیری ها مهم است و باید  هم به کمک دولت  بیاید و هم مراقب دولت باشد.

,
,

ضرورت توجه به توازن در تجارت/مانع تکرار مدل اقتصاد قاجار و پهلوی در کشور شویم
وی با اشاره به اینکه دولت باید در برقراری روابط اقتصادی به توازن در تجارت توجه داشته باشد بیان کرد: همه تخم مرغ های تجارت خود را در سبد چند کشور غربی قرار ندهیم و از همه ظرفیت های موجود با توجه به مصالح کشور استفاده کنیم.

, ضرورت توجه به توازن در تجارت/مانع تکرار مدل اقتصاد قاجار و پهلوی در کشور شویم, ضرورت توجه به توازن در تجارت/مانع تکرار مدل اقتصاد قاجار و پهلوی در کشور شویم,
,


رضایی گفت:اگر توازن در تجارت اعمال نشود همان اقتصاد قاجار و پهلوی در کشور راه می افتد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه برای اینکه در مقابل همه توطئه ها و نفوذ دشمن بایستیم باید انسجام داشته باشیم که این اتحاد و انسجام حول ولایت فقیه و ایثار و از خودگذشتگی حاصل می شود.

,
,
,
,

محورهای اساسی انسجام ملی/گروههای سیاسی با عبرت از گذشته راه عقلانیت در پیش گیرند
وی ادامه داد: ولایت فقیه، ارزش های انقلاب اسلامی و قانون اساسی سه محور اساسی برای انسجام است که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

, محورهای اساسی انسجام ملی/گروههای سیاسی با عبرت از گذشته راه عقلانیت در پیش گیرند , محورهای اساسی انسجام ملی/گروههای سیاسی با عبرت از گذشته راه عقلانیت در پیش گیرند ,
,


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در پایان به عنوان یک سرباز انقلاب به گروه های سیاسی توصیه می کنم با درس گرفتن از حوادث گذشته راه عقلانیت وهمکاری در پیش گرفته و با تعامل،اتحاد و انسجام کشور را از خطرات احتمالی دشمنان مصون نگه دارند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه