اخبار داغ

رئیس سازمان حج و زیارت کشور؛

مقام معظم رهبری،با تدابیر خود خواب را از دشمنان انقلاب گرفته است

مقام معظم رهبری،با تدابیر خود خواب را از دشمنان انقلاب گرفته است
رئیس حج و زیارت کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی و پیش‌بینی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، انقلاب ما خواب راحت را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته است و پیش‌بینی‌های امام راحل(ره) در حال تحقق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش آساره خبر، سعید اوحدی، رئیس حج و زیارت  کشور ، صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خرم‌آباد بابیان اینکه این جشن بزرگ تفاوت جدی با سال‌های گذشته دارد گفت: امسال شاهد هستیم که استکبار جهانی و دنیای غرب در مقابل صبر و پایداری شما مردم وفادار، به رهبری حماسه‌های خون‌بار شهدای ما و صبر جانبازان در مذاکرات 1+5 سر تسلیم فرو آوردند و عزت و شکوه انقلاب در کشور ما رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , آساره خبر, ، سعید اوحدی، رئیس حج و زیارت  کشور ، صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خرم‌آباد بابیان اینکه این جشن بزرگ تفاوت جدی با سال‌های گذشته دارد گفت: امسال شاهد هستیم که استکبار جهانی و دنیای غرب در مقابل صبر و پایداری شما مردم وفادار، به رهبری حماسه‌های خون‌بار شهدای ما و صبر جانبازان در مذاکرات 1+5 سر تسلیم فرو آوردند و عزت و شکوه انقلاب در کشور ما رقم زدند.,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته و سال‌های گذشته در طول 12 سال تحریم ظالمانه دشمن، یکی از شعارهای شما در راهپیمایی 22 بهمن این بود که انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است، افزود: به برکت فتوای تاریخی مرجعیت شیعه، رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت از سربازان دیپلماسی و به برکت خون شهدای هسته‌ای امسال شاهد تحقق این امر هستیم و دنیا امروز حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت شناخته است.

,

  رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که امروز هم در این راهپیمایی شعار محوری ملت ما «مرگ بر آمریکا» بود، بیان کرد: 37 سال صبوری، حماسه، عشق و ایثاری که تبلور آن را در راهپیمایی 22 بهمن دیدیم، آیا این کشتی عظیم انقلاب در مسیر امواج پرتلاطم توفان‌ها به همین شکل و به‌ راحتی به ساحل امن و آرامش امروز رسید.

,

  وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انسان‌های سرنوشت‌ساز و بزرگی بوده‌اند که با تدبیر و آینده‌نگری خود سرنوشت ملت‌ها را تغییر دادند که یکی از این شخصیت‌های تاریخی امام راحل(ره) بود.

,

  اوحدی گفت: اگر به 37 سال پیش برگردیم، دنیای غرب، آمریکا و صهیونیست جهانی یکه‌تازی می‌کردند و مظلوم‌ترین مظلومان فلسطین و کودکان فلسطین را به خاک و خون می‌کشیدند ولی هیچ صدایی در عالم خلقت بلند نشد که در مقابل صهیونیست جهانی مبارزه کند.

,

  وی افزود: امروز ما شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی و پیش‌بینی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، انقلاب ما خواب راحت را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته است و پیش‌بینی‌های امام راحل(ره) در حال تحقق است.

,

  رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، تولید علم، نانوتکنولوژی، ساخت موشک‌های ویژه پرتاب ماهواره، هوا فضا، صنایع موشکی و انرژی هسته‌ای در جایگاه خوبی در دنیا قرار دارد.

,

  وی با بیان این‌که عصاره جمهوری اسلامی یعنی مردم سالاری دینی، گفت: عصاره و تحقق جمهوری اسلامی را در انتخابات هفتم اسفند باید شاهد باشیم و در سالی‌که توسط رهبر معظم انقلاب به نام «همدلی و همزبانی» نام‌گذاری شده است، تلاش خود در راستا انتخاب افراد اصلح به‌منظور صیانت از انقلاب اسلامی را به‌کار بگیریم.

,

  وی در بخشی از سخنانش به تحقق دستاوردهای مختلف در استان لرستان اشاره کرد و افزود: بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه‌های مختلف با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان را شاهد بودیم که این ناشی از انسجام و همدلی و همزبانی بین مسئولان در این استان است.

,

  اوحدی گفت: طی سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید 407 روستا و سه شهر بزرگ در لرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

,

انتهای پیام/ ک د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه